Heureka.cz se zaměřila na nejčastější prohřešky e-shopů

14. 1. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Nesprávné informace o dostupnosti produktu, špatná a pomalá komunikace nebo arogantní chování zaměstnanců e-shopu. To jsou nejčastější prohřešky, kterých se české e-shopy dopouštějí. A většina zákazníků je netoleruje.

Získat, a také udržet zákazníka je v dnešní době a vysoké konkurenci každodenní boj. E-shopy samy si často hází pomyslné klacky pod nohy. „V době desítek tisíc e-shopů na českém trhu můžou rozhodovat zdánlivé maličkosti – slušné chování k zákazníkům, uvádění pravdivých informací, přímá a včasná komunikace,“ řekl Jan Kriegel, ředitel zákaznického centra nákupního portálu Heureka.cz, a pokračuje: „Až 83 % zákazníků netoleruje u e-shopů lživé informace o dostupnosti produktů, dalších 77 % uvedlo jako největší problém pomalou či nulovou komunikaci e-shopů.“

Třetím nejčastějším problémem, který netoleruje 75 % zákazníků, je arogantní chování ze strany zaměstnanci e-shopu. „Stejně jako v kamenných obchodech je přístup zaměstnanců k zákazníkovi velmi důležitým parametrem. Arogantní přístup, neochota pomoci a vyjít zákazníkovi vstříc může e-shop stát zákazníka a ještě si vyslouží negativní recenzi,“ doplnil Jan Kriegel.

Podobné články

Vánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty? Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů, nejčastěji hračky

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoce se nezadržitelně blíží a pro obchodníky nastává nejdůležitější období v roce. Jaké ale budou z hlediska prodejů ty letošní? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ve svém panelovém výzkumu obrátila na českou on-line populaci, aby si ověřila, jaké mají spotřebitelé ohledně nákupu dárků plány. Čtěte více

Čechům se vrátila kupní síla, jsou ale mnohem více nedůvěřiví

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jsme na tom o trochu lépe než na jaře. Vrací se nám chuť utrácet, zesiluje pocit, že se již nemusíme tolik uskromňovat. Roste loajalita, zároveň jsme ale vůči obchodníkům stále nedůvěřivější, kontrolujeme ceny a každou korunu otočíme hned několikrát, než ji utratíme. Řada nákupů se ruší nebo odkládá. Slevy se opět staly běžnou součástí nákupního cyklu. Co dalšího odhalil průzkum Skip Pay? Čtěte více