Heureka pokračuje v nákupech – kupuje logistickou společnost Balíkobot

26. 8. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Posílení služeb v oblasti zpracování a přenosu logistických dat v marketplace a rozšíření a zatraktivnění služeb partnerům – to jsou jedny z hlavních cílů další akvizice skupiny Heureka Group. Ta kupuje službu Balíkobot, která aktuálně patří majoritně investorům Martinovi Kasovi a Davidu Folprechtovi.

Nástroj, který e-shopům a dalším odesílatelům výrazně usnadňuje předávání dat dopravcům a umožňuje přesné online sledování pohybu zásilek, zapadá Heurece do dlouhodobých cílů budovat největší evropský marketplace. Hodnotu akvizice nechce žádná ze stran komentovat.

Rok a půl po koupi brněnské technologické firmy Dataweps hlásí Heureka další akvizici. Tou je nákup nástroje Balíkobot, služby pro snadnější správu a předávání logistických dat směrem k dopravcům.

„Spojení s partnerem, který má silné know-how v oblasti logistiky významně obohatí a posune naše služby v rámci budování největšího evropského marketplace a jednotné platformy Heureka Group,“ uvedl k novému spojení Tomáš Braverman, CEO skupiny Heureka Group. Ta aktuálně působí v devíti zemích regionu CEE. „Dlouhodobě se snažíme naše vztahy s partnery prohlubovat a pomáhat jim s prodejem napříč celým regionem, kde působíme. Věříme, že široké možnosti zpracování informací o logistice a pomoc s celým procesem předávání dat dopravcům ocení nejen e-shopy, ale ve výsledku díky přesnějším a rychlejším informacím také koncoví zákazníci. A to nejen v marketplace, ale v celém programu Ověřeno zákazníky,“ dodal Braverman. 

„Za Balíkobotem jsem stál od samého počátku a jsem velmi rád, že ho předáváme právě do rukou tak zkušeného hráče jako je Heureka. Balíkobot roste každoročně o desítky procent a má velmi zkušený tým v čele s Martinem Šauerem. Ve skupiny Heureka očekávám další dynamický růst, expanzi do zahraničí a synergie ze spolupráce ve skupině,“ doplnil ke propojení Martin Kasa. 

Služba Balíkobot funguje na trhu od roku 2014 a zajišťuje automatizovanou výměnu dat o balících, paletách a dopisech z e-shopového (nebo podnikového) systému přímo dopravcům, díky čemuž se výrazně zrychluje i samotná logistika zboží. 

„Díky vstupu silného partnera s působností v celém regionu střední a východní Evropy budeme moci lépe škálovat a rozvíjet naše služby. Ve skupině Heureka Group chceme hledat synergie pro rozvoj nových služeb, které pomohou našim zákazníkům lépe zvládat logistické procesy,“ doplnil Martin Šauer, CEO Balíkobotu. 

Na vedení Balíkobotu se aktuálně nic nemění. Ve struktuře skupiny Heureka Group bude Balíkobot samostatnou entitou, která bude hledat synergie v případech, kde to dává smysl. CEO Balíkobotu Martin Šauer bude nově podléhat CEO celé Heureka Group Tomáši Bravermanovi.

Podobné články

Vánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty? Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů, nejčastěji hračky

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoce se nezadržitelně blíží a pro obchodníky nastává nejdůležitější období v roce. Jaké ale budou z hlediska prodejů ty letošní? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ve svém panelovém výzkumu obrátila na českou on-line populaci, aby si ověřila, jaké mají spotřebitelé ohledně nákupu dárků plány. Čtěte více

Čechům se vrátila kupní síla, jsou ale mnohem více nedůvěřiví

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jsme na tom o trochu lépe než na jaře. Vrací se nám chuť utrácet, zesiluje pocit, že se již nemusíme tolik uskromňovat. Roste loajalita, zároveň jsme ale vůči obchodníkům stále nedůvěřivější, kontrolujeme ceny a každou korunu otočíme hned několikrát, než ji utratíme. Řada nákupů se ruší nebo odkládá. Slevy se opět staly běžnou součástí nákupního cyklu. Co dalšího odhalil průzkum Skip Pay? Čtěte více