Heureka pokračuje v nákupech – kupuje logistickou společnost Balíkobot

26. 8. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Posílení služeb v oblasti zpracování a přenosu logistických dat v marketplace a rozšíření a zatraktivnění služeb partnerům – to jsou jedny z hlavních cílů další akvizice skupiny Heureka Group. Ta kupuje službu Balíkobot, která aktuálně patří majoritně investorům Martinovi Kasovi a Davidu Folprechtovi.

Nástroj, který e-shopům a dalším odesílatelům výrazně usnadňuje předávání dat dopravcům a umožňuje přesné online sledování pohybu zásilek, zapadá Heurece do dlouhodobých cílů budovat největší evropský marketplace. Hodnotu akvizice nechce žádná ze stran komentovat.

Rok a půl po koupi brněnské technologické firmy Dataweps hlásí Heureka další akvizici. Tou je nákup nástroje Balíkobot, služby pro snadnější správu a předávání logistických dat směrem k dopravcům.

„Spojení s partnerem, který má silné know-how v oblasti logistiky významně obohatí a posune naše služby v rámci budování největšího evropského marketplace a jednotné platformy Heureka Group,“ uvedl k novému spojení Tomáš Braverman, CEO skupiny Heureka Group. Ta aktuálně působí v devíti zemích regionu CEE. „Dlouhodobě se snažíme naše vztahy s partnery prohlubovat a pomáhat jim s prodejem napříč celým regionem, kde působíme. Věříme, že široké možnosti zpracování informací o logistice a pomoc s celým procesem předávání dat dopravcům ocení nejen e-shopy, ale ve výsledku díky přesnějším a rychlejším informacím také koncoví zákazníci. A to nejen v marketplace, ale v celém programu Ověřeno zákazníky,“ dodal Braverman. 

„Za Balíkobotem jsem stál od samého počátku a jsem velmi rád, že ho předáváme právě do rukou tak zkušeného hráče jako je Heureka. Balíkobot roste každoročně o desítky procent a má velmi zkušený tým v čele s Martinem Šauerem. Ve skupiny Heureka očekávám další dynamický růst, expanzi do zahraničí a synergie ze spolupráce ve skupině,“ doplnil ke propojení Martin Kasa. 

Služba Balíkobot funguje na trhu od roku 2014 a zajišťuje automatizovanou výměnu dat o balících, paletách a dopisech z e-shopového (nebo podnikového) systému přímo dopravcům, díky čemuž se výrazně zrychluje i samotná logistika zboží. 

„Díky vstupu silného partnera s působností v celém regionu střední a východní Evropy budeme moci lépe škálovat a rozvíjet naše služby. Ve skupině Heureka Group chceme hledat synergie pro rozvoj nových služeb, které pomohou našim zákazníkům lépe zvládat logistické procesy,“ doplnil Martin Šauer, CEO Balíkobotu. 

Na vedení Balíkobotu se aktuálně nic nemění. Ve struktuře skupiny Heureka Group bude Balíkobot samostatnou entitou, která bude hledat synergie v případech, kde to dává smysl. CEO Balíkobotu Martin Šauer bude nově podléhat CEO celé Heureka Group Tomáši Bravermanovi.

Podobné články

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více

PayU zjednodušuje integraci platební brány pro e-shopy na Shopify

26. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
PayU, poskytovatel platebních služeb pro e-commerce v Česku, vyvinul dva nové pluginy pro platformu Shopify, která slouží k vytváření a správě internetových obchodů. Nové aplikace od PayU umožňují e-shopům na Shopify nabízet pohodlnější způsoby platby. Čtěte více