eD´system Czech spustil personalizovaný eD Shop

8. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD' system Czech)
Společnost eD´ system Czech spustila novou verzi svého B2B e-shopu. Díky novým funkcím e-shop pracuje s technologií sledování a vyhodnocování nákupního chování zákazníků, čímž přispívá k lepšímu zacílení komunikace a zvyšuje spokojenost zákazníka při nákupu.

Díky sadě nových funkcí „Maya“ dokáže portál zákazníkovi nabízet zboží podle jeho zájmu. Využívá k tomu zákazníkovy oblíbené kategorie, znalost jeho nákupního chování a informace o tom, co si zákazník prohlížel minule. Umí doporučit nejrelevantnější zboží nebo upozornit na zajímavé produkty, které nakoupili zákazníci s podobnými zájmy.

„Díky sadě funkcionalit Maya jsme schopni poskytovat cílené informace a personalizovaný obsah jednotlivým zákazníkům, a to i se stále se rozšiřující nabídkou našich produktů a služeb. Jinými slovy, i když neustále rosteme, budeme poskytovat informace jako specialista pro každého zákazníka“ uvedl k benefitům pro zákazníky nového eD Shopu e-business manager společnosti eD´system Czech Michal Pavlorek.

Maya pracuje na principu sběru dat o komplexním chování návštěvníků na daném webu (reakce na e-mailové newslettery, historie nákupů či komunikace), jejich vyhodnocování a následném rozdělení uživatelů do segmentů. Pro každý segment pak využívá personalizovanou distribuci sdělení a obsahu skrze širokou škálu komunikačních kanálů, jako např. e-mail, dynamicky upravený obsah webu nebo přímá komunikace přes telefon. 

Podobné články

Česká pobočka DPD slaví 30 let od svého vzniku

3. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD, součást sítě balíkové přepravy Geopost, letos slaví 30 let od svého založení v roce 1994. Za dobu svého působení DPD zaznamenala mnoho milníků a stala se lídrem v oblasti udržitelné přepravy. Společně s mateřskou společností Geopost se pak zavázala k dosažení čistých nulových emisí do roku 2040. Čtěte více

Netradiční platební metody táhnou

1. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Proměňující se nákupní chování Čechů se promítá i do obliby různých platebních metod. Podle statistik maloobchodního prodejce elektroniky DATART výrazně roste popularita možnosti odložení nebo rozložení platby. Před začátkem prázdnin – v květnu a červnu – dosahovaly meziměsíční nárůsty nákupů využívajících jednu z těchto plateb téměř 90 %, v červenci pak vzrostl jejich počet meziročně o 150 %. Čtěte více

CZC jako e-shop končí, po transformaci se stane součástí platformy Allegro

13. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
V souvislosti se začleněním CZC do mezinárodní struktury Allegro Group prochází nyní e-shop postupnou transformací. Nejpozději od konce září bude obchod dostupný již jen výhradně na platformě Allegro. Nový majitel však slibuje, že ostatní dlouhodobé charakteristické rysy tohoto obchodu bude i nadále rozvíjet a podporovat. Čtěte více

Allegro spouští službu pro firmy. Allegro Business nabízí benefity prodejcům i zákazníkům

11. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Společnost Allegro v Česku spouští po vzoru svého domovského trhu službu dedikovanou výhradně firemním zákazníkům. Prostor vyhrazený firemním nákupům najdou zákazníci na business.allegro.cz, kde mají k dispozici více než milion nabídek s možností využití množstevních slev již při nákupu několika málo položek. Čtěte více