eD´system Czech spustil personalizovaný eD Shop

9. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD' system Czech)
Společnost eD´ system Czech spustila novou verzi svého B2B e-shopu. Díky novým funkcím e-shop pracuje s technologií sledování a vyhodnocování nákupního chování zákazníků, čímž přispívá k lepšímu zacílení komunikace a zvyšuje spokojenost zákazníka při nákupu.

Díky sadě nových funkcí „Maya“ dokáže portál zákazníkovi nabízet zboží podle jeho zájmu. Využívá k tomu zákazníkovy oblíbené kategorie, znalost jeho nákupního chování a informace o tom, co si zákazník prohlížel minule. Umí doporučit nejrelevantnější zboží nebo upozornit na zajímavé produkty, které nakoupili zákazníci s podobnými zájmy.

„Díky sadě funkcionalit Maya jsme schopni poskytovat cílené informace a personalizovaný obsah jednotlivým zákazníkům, a to i se stále se rozšiřující nabídkou našich produktů a služeb. Jinými slovy, i když neustále rosteme, budeme poskytovat informace jako specialista pro každého zákazníka“ uvedl k benefitům pro zákazníky nového eD Shopu e-business manager společnosti eD´system Czech Michal Pavlorek.

Maya pracuje na principu sběru dat o komplexním chování návštěvníků na daném webu (reakce na e-mailové newslettery, historie nákupů či komunikace), jejich vyhodnocování a následném rozdělení uživatelů do segmentů. Pro každý segment pak využívá personalizovanou distribuci sdělení a obsahu skrze širokou škálu komunikačních kanálů, jako např. e-mail, dynamicky upravený obsah webu nebo přímá komunikace přes telefon. 

Podobné články

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více

PayU zjednodušuje integraci platební brány pro e-shopy na Shopify

26. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
PayU, poskytovatel platebních služeb pro e-commerce v Česku, vyvinul dva nové pluginy pro platformu Shopify, která slouží k vytváření a správě internetových obchodů. Nové aplikace od PayU umožňují e-shopům na Shopify nabízet pohodlnější způsoby platby. Čtěte více