eBay spouští v Česku online akademii pro prodejce. Absolventi získají exkluzivní prodejní podporu

22. 3. 2023. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: eBay)
Nejznámější světové online tržiště, společnost eBay, spouští bezplatnou online akademii určenou speciálně pro prodejce z České republiky. Cílem je pomoci českým menším a středním podnikům s prodejem do celého světa a podpořit jejich konkurenceschopnost.

Cyklus školení s názvem eBay Academy startuje 29. března a potrvá šest týdnů. Internetová aukční síň jej zdarma pořádá pro e-commerce prodejce z České republiky, aby jim pomohla s rozvojem prodeje a oslovením milionů zákazníků na eBay.Program zahrnuje individuální šestitýdenní školení v českém jazyce včetně na míru uzpůsobených řešení pro prodej, zvýšení limitů pro prodeje, 60% slevu na propagaci prodeje na eBay, tříměsíční předplatné časopisu eBay a v neposlední řadě tři měsíce bezplatného prodeje na nejznámějším světovém marketplace.

Zájemci o účast ve vzdělávacím programu se mohou registrovat na webu eBay Academy. Podmínkou je minimální množství 150 položek k prodeji. Konečné složení účastníků posléze vyberou zástupci společnosti eBay. Od vybraných prodejců se očekává, že se zúčastní všech školení v plném rozsahu a dosáhnou cílů programu, který zahrnuje i domácí přípravu.

Češi na eBay prodají každých 40 vteřin

Hlavním instruktorem eBay Academy, jenž bude účastníky vzdělávat v osvědčených postupech a nástrojích ke zvýšení prodeje, je společnost EXPANDO. EXPANDO se specializuje na prodej přes marketplaces, vyvinula také úspěšnou aplikaci EXPANDO APP pro automatizaci procesů mezi různými online tržišti, kterou v současnosti využívá téměř tisícovka firem. Mezi další partnery patří například softwarový integrátor BaseLinker nebo poskytovatelé logistických služeb DHL a Česká pošta. Díky nim se účastníci školení seznámí s různými řešeními pro logistiku prodeje a mohou získat i exkluzivní nabídku ke spolupráci.

Globální marketplace eBay prodává zboží milionům zákazníků po celém světě. V současné době zde působí 7 500 českých prodejců, kteří prodávají do Německa, USA, Velké Británie a mnoha dalších zemí. V průměru český prodejce na eBay prodá zboží každých 40 vteřin.

Prodejci se mohou registrovat na webové stránce eBay Academy. Školení je zdarma, počet míst je omezený a společnost eBay si vyhrazuje právo na výběr účastníků.

Základní informace o eBay Academy

Start:               29. března 2023
Délka:             6 týdnů, 1× za týden
Partneři:         EXPANDO, DHL, Česká pošta
Účast:             zdarma

Benefity:

– 3 měsíce prodeje na eBay zdarma;
– zvýšení limitů prodeje;
– 3měsíční předplatné časopisu eBay;
– 60% sleva na propagované nabídky Standard;
– řešení na míru od externích partnerů;
– certifikát o absolvování.

-PR článek-

Štítky: 

Podobné články

Vánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty? Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů, nejčastěji hračky

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoce se nezadržitelně blíží a pro obchodníky nastává nejdůležitější období v roce. Jaké ale budou z hlediska prodejů ty letošní? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ve svém panelovém výzkumu obrátila na českou on-line populaci, aby si ověřila, jaké mají spotřebitelé ohledně nákupu dárků plány. Čtěte více

Čechům se vrátila kupní síla, jsou ale mnohem více nedůvěřiví

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jsme na tom o trochu lépe než na jaře. Vrací se nám chuť utrácet, zesiluje pocit, že se již nemusíme tolik uskromňovat. Roste loajalita, zároveň jsme ale vůči obchodníkům stále nedůvěřivější, kontrolujeme ceny a každou korunu otočíme hned několikrát, než ji utratíme. Řada nákupů se ruší nebo odkládá. Slevy se opět staly běžnou součástí nákupního cyklu. Co dalšího odhalil průzkum Skip Pay? Čtěte více