DPD spouští podej zásilek přes stovky výdejních míst i samoobslužné boxy

28. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Přepravní společnost DPD nově umožňuje svým zákazníkům posílat balíčky z většiny svých výdejních míst Pickup, a to včetně nových samoobslužných DPD boxů, které jsou v provozu 24 hodin denně. V případě vracení zboží do e-shopu je tak odeslání balíčku mnohem jednodušší a přizpůsobuje se časovým možnostem zákazníka.

Pro podání balíků přes výdejní síť Pickup, jejíž nedílnou součástí jsou i samoobslužné boxy, je samozřejmostí doručení následující pracovní den a pojištění zásilky do 50 000 Kč v ceně přepravy. Zákazník má možnost využít i dobírku.

Příjemce pak při doručení na adresu ví na hodinu přesně, kdy balíček dorazí. Má také možnost změny adresy i termínu doručení prostřednictvím aplikace DPD Kurýr, ve které může sledovat kurýra na mapě, jak se blíží s balíčkem.

Cena služby startuje již na 89 Kč za balík a je automaticky vypočítána dle zadaných parametrů. Po zadání všech údajů zaplatí zákazník kartou online a následně je mu automaticky zaslán QR kód. Ten pak naskenuje na samoobslužném boxu nebo ukáže na výdejním místě Pickup. Ani v jednom z případů se nemusí starat o tisk přepravního štítku, který bude vytištěn přímo boxem nebo na výdejním místě. Výdejní místa i samoobslužné boxy jsou schopny přijmout zásilky o váze až 15 kg.

„Jedna skupina zákazníků si ráda počká doma na kurýra, ta druhá ale stále raději využívá výdejní místa v blízkosti svého bydliště. Jsem proto rád, že se nám právě jim podařilo vyjít vstříc a spustit podej na výdejních místech ještě před letošní vánoční sezónou. Samozřejmě obrovskou výhodou je, že balíčky jdou bez problému posílat i přes naše samoobslužné boxy, jejichž síť hodláme postupně rozšiřovat,“ vysvětlil Miloš Malaník, generální ředitel DPD.

Na webu zrukydoruky.dpd.cz je pro zákazníky k dispozici přehledný návod, jak služba funguje. Pak už stačí pouze vybrat velikost (od S po XL), vyplnit údaje, zaplatit, zásilku zabalit a přinést ji do nejbližšího Pickup pointu nebo DPD boxu.

Štítky: 

Podobné články

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Výdejní boxy jsou i přes své slabiny nejvyužívanější. Jaké další služby by zákazníci ocenili?

17. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
Lednová data ohledně nakupování jasně ukazují, že online nákupy jsou již skutečně nedílnou součástí života. Mezi metodami doručení čím dál jasněji dominují doručovací boxy, které využily dvě třetiny nakupujících. Data ovšem ukazují i jejich slabiny a také volání zákazníků po možnosti doručování zásilek domů v předem vybraném dni a konkrétních časových slotech. Čtěte více

DPD nabízí levnější doručení do výdejních míst a boxů včetně AlzaBoxů

5. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD reaguje na zdražování doručovacích služeb na českém trhu a díky své akci nabízí e-shopům doručení balíků do sítě více než 7 000 výdejních míst Pickup a boxů už od 46 Kč. Iniciativa by měla pomoci e-shopům udržet stávající zákazníky, přivést nové a konkurovat zahraničním hráčům. Čtěte více

Co čeká logistiku a e-commerce? Doručení v přesnou hodinu, dialog s městy i další předplatná

7. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
E-commerce se vloni po pár letech poklesů a stagnací opět naplno probudila a další léta budou znovu ve znamení růstu a s ním spojených vysokých nároků na obchodníky i poskytovatele návazných služeb, jako jsou hráči na poli logistiky. Na co se mohou zákazníci těšit, kam se standardy služeb v e-commerce posunou a s čím se budou muset popasovat kurýři na poslední míli? Čtěte více