DPD spouští podej zásilek přes stovky výdejních míst i samoobslužné boxy

28. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Přepravní společnost DPD nově umožňuje svým zákazníkům posílat balíčky z většiny svých výdejních míst Pickup, a to včetně nových samoobslužných DPD boxů, které jsou v provozu 24 hodin denně. V případě vracení zboží do e-shopu je tak odeslání balíčku mnohem jednodušší a přizpůsobuje se časovým možnostem zákazníka.

Pro podání balíků přes výdejní síť Pickup, jejíž nedílnou součástí jsou i samoobslužné boxy, je samozřejmostí doručení následující pracovní den a pojištění zásilky do 50 000 Kč v ceně přepravy. Zákazník má možnost využít i dobírku.

Příjemce pak při doručení na adresu ví na hodinu přesně, kdy balíček dorazí. Má také možnost změny adresy i termínu doručení prostřednictvím aplikace DPD Kurýr, ve které může sledovat kurýra na mapě, jak se blíží s balíčkem.

Cena služby startuje již na 89 Kč za balík a je automaticky vypočítána dle zadaných parametrů. Po zadání všech údajů zaplatí zákazník kartou online a následně je mu automaticky zaslán QR kód. Ten pak naskenuje na samoobslužném boxu nebo ukáže na výdejním místě Pickup. Ani v jednom z případů se nemusí starat o tisk přepravního štítku, který bude vytištěn přímo boxem nebo na výdejním místě. Výdejní místa i samoobslužné boxy jsou schopny přijmout zásilky o váze až 15 kg.

„Jedna skupina zákazníků si ráda počká doma na kurýra, ta druhá ale stále raději využívá výdejní místa v blízkosti svého bydliště. Jsem proto rád, že se nám právě jim podařilo vyjít vstříc a spustit podej na výdejních místech ještě před letošní vánoční sezónou. Samozřejmě obrovskou výhodou je, že balíčky jdou bez problému posílat i přes naše samoobslužné boxy, jejichž síť hodláme postupně rozšiřovat,“ vysvětlil Miloš Malaník, generální ředitel DPD.

Na webu zrukydoruky.dpd.cz je pro zákazníky k dispozici přehledný návod, jak služba funguje. Pak už stačí pouze vybrat velikost (od S po XL), vyplnit údaje, zaplatit, zásilku zabalit a přinést ji do nejbližšího Pickup pointu nebo DPD boxu.

Štítky: 

Podobné články

Co čeká logistiku a e-commerce? Doručení v přesnou hodinu, dialog s městy i další předplatná

7. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
E-commerce se vloni po pár letech poklesů a stagnací opět naplno probudila a další léta budou znovu ve znamení růstu a s ním spojených vysokých nároků na obchodníky i poskytovatele návazných služeb, jako jsou hráči na poli logistiky. Na co se mohou zákazníci těšit, kam se standardy služeb v e-commerce posunou a s čím se budou muset popasovat kurýři na poslední míli? Čtěte více

Robotický centrální sklad EET Group v Kodani doručí do dvou dnů objednávku kamkoli po Evropě

19. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Patnáct minut cesty po dálnici z kodaňského mezinárodního letiště na předměstí Greve se nachází nový centrální sklad společnosti EET Group, distributora mnoha světových, ale i vlastních prémiových značek IT řešení a náhradních dílů. Odtud putuje objednané zboží do celé Evropy včetně České republiky, přičemž EET Group garantuje jeho dodání do dvou dnů od objednání. Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Balíkovna doručí zásilky i do boxů pro rodinné domy

1. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Balíkovna)
Balíkovna, která s 30% podílem na trhu patří mezi lídry v doručování balíků, inovuje svůj webový portál a rozšiřuje služby. Jednou z novinek jsou tzv. domovní boxy pro rodinné domy, které jsou ideálním řešením pro doručení balíků až domů. Čtěte více