Do českých obchodů míří platební technologie kevin. Čím je výjimečná?

2. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: kevin.)
Společnost kevin., poskytovatel platební infrastruktury nové generace pro přímé a bezpečné finanční P2P transakce, navázala spolupráci se společností Monet+ a její softwarovou platformou Switchio spravující tisíce platebních terminálů v Evropě. Díky tomu budou platby z účtu na účet (A2A) firmy kevin. dostupné na všech POS terminálech připojených k platformě Switchio.

Řešení platební infrastruktury A2A (account-to-account) společnosti kevin. bylo vytvořeno za účelem rychlé změny z nákladných plateb kartou na platby spojené přímo s bankovními účty zákazníků bez použití poskytovatelů třetích stran. Technologie společnosti kevin. se proto hodí pro podniky jakékoliv velikosti napříč odvětvími, včetně maloobchodu, módy, car-sharingu, parkování, doručování, pojišťovnictví a mnoha dalších. Společnost kevin. se zaměřuje na mobilní platby a platby na prodejních místech, kde zákazníci v současné době platí převážně kartami. Její platební infrastruktura je založena na otevřeném bankovnictví regulovaném evropskou směrnicí PSD2, která vyžaduje, aby všechny banky a finanční instituce v Evropském hospodářském prostoru otevřely své API pro licencované poskytovatele třetích stran. Řešení kevin. vyvíjí pouze vlastní připojení k bankám bez využití agregátorů třetích stran.

V současnosti služby společnosti využívá více než 6 000 obchodníků na 18 trzích, včetně ČR, Dánska, Švédska, Polska, Španělska, Nizozemska, Pobaltí a Portugalska, kde společnost pokrývá více než 95 % klientů bank. Do konce roku 2022 budou služby firmy dostupné ve 28 zemích Evropského hospodářského prostoru (EHP). Společnost kevin. má rozsáhlý tým více než 170 zaměstnanců ve 14 zemích a v roce 2022 plánuje rozšířit počet svých expertů na více než 370.

Integrací infrastruktury společnosti kevin. do platformy Switchio se Monet+ stává první společností, která může klientům a partnerům nabídnout platby A2A v kamenných obchodech, a umožňuje tak podnikům přijímat platby bezpečně, okamžitě a za férovou cenu.

Monet+ integruje platby A2A společnosti kevin. pro POS terminály do své platformy Switchio, což znamená, že podniky využívající jejich služby nebudou potřebovat žádné další investice, aby mohly začít přijímat platby A2A v obchodech, protože jsou kompatibilní se stávajícími terminály. Obchodníci navíc budou moci výrazně snížit své transakční náklady a zároveň zajistit stejně skvělou zkušenost, na jakou jsou jejich zákazníci zvyklí.

Chtějí-li klienti používat ke svým účelům A2A platby pro POS, stačí, aby si propojili svůj bankovní účet v mobilní aplikaci obchodníka (případně jiné aplikaci podporující A2A platby společnosti kevin.). Jakmile tak učiní, mohou zákazníci dokončit své platby prostřednictvím technologie NFC přiložením svého mobilního zařízení k POS terminálu, jak to obvykle dělají při bezkontaktních platbách.

Podobné články

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více

PayU zjednodušuje integraci platební brány pro e-shopy na Shopify

26. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
PayU, poskytovatel platebních služeb pro e-commerce v Česku, vyvinul dva nové pluginy pro platformu Shopify, která slouží k vytváření a správě internetových obchodů. Nové aplikace od PayU umožňují e-shopům na Shopify nabízet pohodlnější způsoby platby. Čtěte více