Data u T-Mobile přes aktivační portál
Zároveň s tím končí automatická aktivace denního balíčku, kterou většinou vyvolávaly samy chytré telefony, například prostřednictvím automatických aktualizací.
„Zájem našich zákazníků o využívání dat prudce narůstá, nicméně stále existuje nemalé procento těch, kteří mají z těchto služeb obavy kvůli nedostatečné kontrole nad vyúčtováním,“ řekl Milan Hába, ředitel řízení kategorie a produktů T-Mobile, a dodal: „Po zavedení nového způsobu aktivace dat již k takovým obavám nebude žádný důvod – alespoň ne u T-Mobile.“
Zákazník se po otevření prohlížeče v mobilním zařízení dostane automaticky na aktivační stránku, kde si může zvolit ze základních možností: koupit denní balíček či koupit měsíční balíček. Pokud se nerozhodne pro žádnou z nich, k aktivaci jeho datových služeb (a tedy ani platbě za ně) nedojde.
Aktivační stránka se bude zobrazovat jen v případě, že zařízení klienta bude připojeno k mobilní síti T-Mobile a zákazník si ve svém chytrém telefonu otevře webový prohlížeč, aniž by měl v daný okamžik aktivní datové služby.