D-Link vymění produkty pro firemní zákazníky do následujícího pracovní dne

21. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: D-Link)
D-Link zavedl bezplatnou RMA servisní výměnu produktů do dalšího pracovního dne jako standardní služby pro všechny firemní síťové switche, bezdrátové přístupové body a bezpečnostní kamery.

Služba D-Link Assist neprodleně a efektivně vyměňuje vadná zařízení a poskytuje IT podporu zákazníkům a partnerům D-Link. Umožní jim přístup k různým službám, které zajistí rychlé, odborné a odpovědné řešení problémů s provozem sítě a fungováním důležitých hardwarových prvků.

V dnešní digitální době, kdy jsou počítačové sítě neodmyslitelnou oporou všech firemních aktivit, je schopnost rychlého obnovení fungování systémů v případě poruchy mimořádně důležitá. Pro zajištění této potřeby a poskytování kvalitních služeb zákazníkům zavádí společnost D-Link bezplatnou vylepšenou RMA výměnu do následujícího pracovního dne pro všechny firemní produkty prodávané s minimální zárukou pět let.

Změna platí od května 2019 v celé Evropě a zahrnuje podporu firemních produktů, jako jsou síťové switche a bezdrátové přístupové body. Služba je k dispozici také pro všechny produkty s dvouletou a tříletou zárukou, pokud bylo zakoupeno volitelné tříleté prodloužení záruky. Kromě výměny na základě žádosti o přidělení čísla reklamace (RMA) nabízí D-Link Assist také další služby, jako jsou instalace a konfigurace zařízení u zákazníka nebo pomoc při plánování kabelových či bezdrátových sítí a kamerového dohledu.

„Většina firem si dnes nemůže dovolit žádné prostoje. Výpadek síťového systému může mít za následek nejen vážné finanční ztráty, ale také narušení obchodních vztahů. D-Link se snaží nabízet svým partnerům jen to nejlepší. S naší novou rozšířenou RMA výměnou do následujícího pracovního dne a službami pro plánování, instalaci a konfiguraci síťových systémů chceme pomáhat našim zákazníkům zvládat všechny problémy spojené s érou neustálého rozvoje nových technologií,“ řekl Kevin Wen, prezident D-Link Europe.

Dosavadní služba „Silver“ bude ve vybraných regionech (Velká Británie, Německo, Francie, Itálie, Španělsko a Maďarsko) přejmenována na „Same Business Day Service“ a bude i nadále dostupná pro projekty a zákazníky, kteří vyžadují rychlejší servis na základě dohody o úrovni služeb (SLA). Tato služba dokáže reagovat na požadavky v pracovních dnech od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 během čtyř hodin a umožňuje zákazníkům přizpůsobit si podporu potřebám jejich podnikání.

Další informace o D-Link Assist a dalších nových službách získáte na webových stránkách D-Linku.

Štítky: 

Podobné články

EET Group díky akvizici části firmy MORAVIA Consulting posiluje v oblasti náhradních dílů

12. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Společnost EET Group oznámila akvizici divize náhradních dílů společnosti MORAVIA Consulting, která se specializuje především na obchod s náhradními díly k produktům Hewlett Packard a Hewlet Packard Enterprise. Distributor tak upevňuje svou pozici předního poskytovatele náhradních dílů pro IT po celé Evropě. Zároveň jde o první akvizici firmy z České republiky po vstupu EET Group na český trh. Čtěte více

Hewlett Packard Enterprise s tříletou zárukou?

12. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Jako jediný distributor v Evropě je nabízí výhradně společnost EET Group. Běžná záruční lhůta na náhradní díly Hewlett Packard Enterprise (HPE) je přitom tři měsíce. Čtěte více

Canon získal ocenění BLI 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Společnost Canon získala ocenění „Buyers Lab (BLI) 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability“ určené prodejcům tiskových produktů s nejlepší strategií, nástroji a zdroji pro zajištění servisu. Jde o prestižní oborovou cenu udělovanou společností Keypoint Intelligence, která se zabývá průzkumem trhu a nezávislým hodnocením hardwaru, softwaru a služeb v oblasti tisku a chytrých technologií. Čtěte více

CyberPower má nového servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko

26. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: CyberPower)
Společnost CyberPower změnila svého servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko. Od 1. července 2024 zajišťuje veškeré servisní úkony společnost Complet a.s., která plně nahradila CDC Data. Ke změně došlo z důvodu ukončení servisních činností předchozí společnosti. Čtěte více