Chování uživatelů na vašem webu rozklíčuje Zeerat

11. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zeerat)
Sledujete chování uživatelů na svém webu, ať již jde o firemní prezentaci, nebo třeba e-shop, ale údaje z Google Analytics a podobných statistických služeb jsou pro vás málo? Vyzkoušejte Zeerat, cloudovou službu, která je schopna nahrát chování návštěvníků na video a následně jej podrobně analyzovat.

Řečeno ve zkratce představuje Zeerat nástroj, který umožňuje nahrát na video návštěvu každého jednoho návštěvníka webové stránky, generuje heatmapy a zároveň díky dotazníkům dokáže zjistit i pocity návštěvníků internetových stránek. Vše probíhá zcela automaticky, bez nutnosti cokoli nastavovat nebo do procesu jakkoli nastavovat. Implementace služby do konkrétní stránky probíhá pomocí vložení speciálního vygenerovaného kódu, podobně jako například u Google Analytics.

Řešení není závislé na konkrétní platformě, umožňuje nahrávat uživatele počítačů, tabletů i chytrých telefonů. Kromě samotného videa služba automaticky vytváří také heatmapy, které názorně vykreslí aktivity uživatele na stránce. Dalším sledovaným parametrem je scrollování, které poskytuje přesný údaj o tom, kolik uživatelů si prohlédlo určitou část stránky a kolik jich došlo až na konec. Služba umožňuje samozřejmě i podrobné monitorování jednotlivých stránek webu.

„Zajímavé jsou případy z e-shopů, kdy se často stane, že zákazník nedokončí nákup i přes fakt, že již má položky vložené do košíku. Pokud se data správně uchopí a podpora se v rychlosti podívá na jeho video, může jej oslovit a nabídnout mu řešení. Častým problémem je například nefunkční tlačítko či špatně umístěné ovládací prvky. I takové maličkosti mohou rozhodovat mezi dokončením a nedokončením nákupu,“ uvedl Michael Repetný, CEO Zeerat.com.

Oproti konkurenci Zeerat poskytuje kvalitnější heatmapy, uchovává i starší videa a nabízí funkce, jako jsou filtry či triggery, které umožňují vyhledat užitečné a potřebné záznamy ze všech pořízených, kterých mohou být i stovky či tisíce.

V souhrnu si provozovatel webu může díky získaným informacím lépe vyhodnotit, jak návštěvníci přemýšlejí, kolik času tráví nad určitými informacemi nebo sekcemi webu a také, které součásti či prvky webu mohou být pro návštěvníky problematické, či dokonce chybové.

Nástroj je dostupný na adrese www.zeerat.com, kde si jej může každý bezplatně vyzkoušet. Pro vážnější zájemce jsou připraveny i prémiové verze, jejichž ceny se odvíjejí od počtu pořízených nahrávek.

Obrazová galerie:
Štítky: 

Podobné články

E-mail v roce 2025: Bezpečnější, ale náročnější na správu

24. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Zatímco světem hýbou novinky z oblasti AI a sociálních médií, klasický e-mail prochází vlastní revolucí. Zásadní změny v zabezpečení a rostoucí výzvy s robotickými interakcemi budou formovat podobu e-mailové komunikace i v roce 2025. Pro firmy to znamená nutnost přizpůsobit se novým pravidlům, nebo riskovat ztrátu důležitého komunikačního kanálu. Čtěte více

E-commerce v roce 2025: Trendy, které rozhodnou o úspěchu

30. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Brilo)
E-commerce vstupuje do nové éry, která redefinuje způsob, jakým lidé nakupují a firmy prodávají. Rok 2025 se ponese ve znamení inovací, personalizace a technologických pokroků. Pro české obchodníky to znamená nejen příležitosti, ale i výzvy. Čtěte více
Tomáš Vacek, partner marketingové agentury Contexto

PR a marketing v době AI: Příležitosti a hrozby

3. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Contexto)
AI technologie se stávají neocenitelným pomocníkem v marketingu a PR. Nabízejí nové možnosti, jak přizpůsobit obsah konkrétním zákazníkům a poskytnout jim lepší zážitek. Automatizace však s sebou nese například i riziko ztráty lidské kreativity. Nad tím, jak ovlivní AI technologie trh marketingu a PR, se zamyslel Tomáš Vacek z marketingové agentury Contexto. Čtěte více

Transformace sociálních sítí na vlivné obchodní nástroje nabírá na obrátkách

29. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: LCG New Media)
Rok 2024 se ve světě digitálního marketingu a online obchodu jeví jako průlomový. Sociální sítě, které začaly jako jednoduchý nástroj pro navazování kontaktů, se postupně transformovaly v mocné obchodní nástroje. Čím je tento vývoj způsoben a jak ho využít pro zvýšení firemních zisků vysvětlují experti z agentury LCG New Media. Čtěte více