České ICT start-upy na TechCrunch Disrupt SF

28. 9. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Inveo)
Pozornost technologických firem, podnikatelů, odborné i laické veřejnosti a médií se v minulých dnech soustředila do kalifornského San Franciska, kde se sešly stovky start-upových firem z celého světa. Na akci TechCrunch Disrupt prezentují i čeští zástupci ICT firem. Účastní se jich osm, a to za podpory Czech ICT Start-up Alley a Czech Pavilion.

Poprvé se akce účastní také pražská firma Inveo.cz se svým start-upem Mailytics, který představila odborníkům na venture capital a samozřejmě potenciálním zákazníkům. „TechCrunch Disrupt je ideální akcí pro úspěšné start-upy s globálními ambicemi. I proto jsme se rozhodli právě na ní prezentovat naši novou platformu,“řekl Michal Menšík, CEO společnosti Inveo.cz. Do Mailytics se promítá spolupráce s technologickými firmami, marketingovými manažery či nadšenci mezi běžnými uživateli.

Analytická platforma Mailytics, aktuálně nacházející se ve stádiu private beta, zásadním způsobem pomáhá marketérům. Tento komplexní nástroj umožňuje sledovat a detailně vyhodnocovat e-mailingové kampaně z pohledu marketingových aktivit. Změří jejich efektivitu, doporučí a přijme příslušná opatření pro posunutí dalšího e-mailingu na vyšší úroveň. „Chcete vědět, kdy je nejlepší doba pro poslání kampaně? Nebo přesný čas pro rozesílku specifického newsletteru na potenciální zákazníky? Mailytics vám to sdělí! Naši inovátoři a analytici posunuli tímto start-upem oblast e-mailingového marketingu na další metu. Kvalitní práce bylo dosaženo díky našim mnohaletým zkušenostem v projektech, jako je například MailForce, který provozujeme a obsluhujeme s ním desítky klientů a měsíčně díky němu odesíláme 65 milionů e-mailů,“ dodal Michal Menšík. Uživatel služby si navíc do této platformy nechat zasílat různé třeba i konkurenční marketingové e-mailingy a v ní ji prohlížet a využívat dalších výhod, než kdyby se jednalo o standardní prohlížení pošty (mobil, emailový klient, web osobní pošty) – jde o on-line webovou službu, která má uživatelské rozhraní vytvořeno na míru právě pro práci s těmito e-mailingy.

Mailytics na základě zpětné vazby marketingových odborníků nabízí na míru připravené webové rozhraní. Obsahuje na jednom místě spoustu atraktivně a účelově zobrazených informací, které jsou určené pro sledování veškerých marketingových e-mailingů, pomáhajících jejich vyhodnocování, porovnávání a archivaci či s možností e-mailing vyhledat v historii a vyfiltrovat požadovanou oblast.

Naděje na získanou publicitu, finanční injekci, prestiž a třeba i nové nápady nebo nabídky na vzájemnou spolupráci každoročně přilákají na Disrupt stovky start-upových firem z celého světa. Czech ICT Alliance ve spolupráci s pobočkou CzechInvestu v San Francisku a agenturou CzechTrade i letos podpořila českou delegaci tuzemských start-upů a připravila Czech Pavilion, kde se prezentují všechny české start-upy. Českým start-upům pomohla finanční podporou ve výši 6 525 USD.

Štítky: 

Podobné články

Pět tipů pro úspěšný e-mail marketing

8. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Každý podzim přináší firmám vrchol sezóny z hlediska objemů prodeje a očekávaného zisku. Zatímco produktové týmy pečlivě připravují lákavé předvánoční nabídky, e-mailové kampaně často zůstávají stranou pozornosti. Přinášíme pět tipů, které posunou váš e-mail marketing na novou úroveň. Čtěte více

Dramatický nárůst falešných kliknutí ohrožuje vánoční e-mailové kampaně

23. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V klíčovém období pro e-mailový marketing, zahrnující Black Friday a vánoční sezónu, upozorňuje společnost Mailkit na alarmující trend. Od začátku roku 2024 zaznamenala 100% nárůst v detekci falešných kliknutí, s nejvýraznějším vzestupem v druhém týdnu října. Čtěte více
Jan Skovajsa, majitel a CEO firem myTimi a Bondbot

Postupy, bez kterých se v B2B direct sales neobejdete

23. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: myTimi)
Direct sales, tedy přímý prodej, je v B2B segmentu stále velmi důležitý. Pojďme se podívat na několik osvědčených tipů od marketingové společnosti myTimi, které vám mohou pomoci zvýšit efektivitu vašich přímých prodejů. Čtěte více

Strategie, které mají smysl v komunikaci značek směrem ke Generaci Z

10. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fairy Tailors)
Komunikace značek směrem ke generaci Z (tedy lidem narozeným přibližně mezi lety 1997 až 2012) vyžaduje specifický přístup, protože tato skupina má odlišné hodnoty, preference a způsoby interakce s médii ve srovnání s předchozími generacemi. Čtěte více