České ICT start-upy na TechCrunch Disrupt SF

28. 9. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Inveo)
Pozornost technologických firem, podnikatelů, odborné i laické veřejnosti a médií se v minulých dnech soustředila do kalifornského San Franciska, kde se sešly stovky start-upových firem z celého světa. Na akci TechCrunch Disrupt prezentují i čeští zástupci ICT firem. Účastní se jich osm, a to za podpory Czech ICT Start-up Alley a Czech Pavilion.

Poprvé se akce účastní také pražská firma Inveo.cz se svým start-upem Mailytics, který představila odborníkům na venture capital a samozřejmě potenciálním zákazníkům. „TechCrunch Disrupt je ideální akcí pro úspěšné start-upy s globálními ambicemi. I proto jsme se rozhodli právě na ní prezentovat naši novou platformu,“řekl Michal Menšík, CEO společnosti Inveo.cz. Do Mailytics se promítá spolupráce s technologickými firmami, marketingovými manažery či nadšenci mezi běžnými uživateli.

Analytická platforma Mailytics, aktuálně nacházející se ve stádiu private beta, zásadním způsobem pomáhá marketérům. Tento komplexní nástroj umožňuje sledovat a detailně vyhodnocovat e-mailingové kampaně z pohledu marketingových aktivit. Změří jejich efektivitu, doporučí a přijme příslušná opatření pro posunutí dalšího e-mailingu na vyšší úroveň. „Chcete vědět, kdy je nejlepší doba pro poslání kampaně? Nebo přesný čas pro rozesílku specifického newsletteru na potenciální zákazníky? Mailytics vám to sdělí! Naši inovátoři a analytici posunuli tímto start-upem oblast e-mailingového marketingu na další metu. Kvalitní práce bylo dosaženo díky našim mnohaletým zkušenostem v projektech, jako je například MailForce, který provozujeme a obsluhujeme s ním desítky klientů a měsíčně díky němu odesíláme 65 milionů e-mailů,“ dodal Michal Menšík. Uživatel služby si navíc do této platformy nechat zasílat různé třeba i konkurenční marketingové e-mailingy a v ní ji prohlížet a využívat dalších výhod, než kdyby se jednalo o standardní prohlížení pošty (mobil, emailový klient, web osobní pošty) – jde o on-line webovou službu, která má uživatelské rozhraní vytvořeno na míru právě pro práci s těmito e-mailingy.

Mailytics na základě zpětné vazby marketingových odborníků nabízí na míru připravené webové rozhraní. Obsahuje na jednom místě spoustu atraktivně a účelově zobrazených informací, které jsou určené pro sledování veškerých marketingových e-mailingů, pomáhajících jejich vyhodnocování, porovnávání a archivaci či s možností e-mailing vyhledat v historii a vyfiltrovat požadovanou oblast.

Naděje na získanou publicitu, finanční injekci, prestiž a třeba i nové nápady nebo nabídky na vzájemnou spolupráci každoročně přilákají na Disrupt stovky start-upových firem z celého světa. Czech ICT Alliance ve spolupráci s pobočkou CzechInvestu v San Francisku a agenturou CzechTrade i letos podpořila českou delegaci tuzemských start-upů a připravila Czech Pavilion, kde se prezentují všechny české start-upy. Českým start-upům pomohla finanční podporou ve výši 6 525 USD.

Štítky: 

Podobné články

E-mail v roce 2025: Bezpečnější, ale náročnější na správu

24. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Zatímco světem hýbou novinky z oblasti AI a sociálních médií, klasický e-mail prochází vlastní revolucí. Zásadní změny v zabezpečení a rostoucí výzvy s robotickými interakcemi budou formovat podobu e-mailové komunikace i v roce 2025. Pro firmy to znamená nutnost přizpůsobit se novým pravidlům, nebo riskovat ztrátu důležitého komunikačního kanálu. Čtěte více

E-commerce v roce 2025: Trendy, které rozhodnou o úspěchu

30. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Brilo)
E-commerce vstupuje do nové éry, která redefinuje způsob, jakým lidé nakupují a firmy prodávají. Rok 2025 se ponese ve znamení inovací, personalizace a technologických pokroků. Pro české obchodníky to znamená nejen příležitosti, ale i výzvy. Čtěte více
Tomáš Vacek, partner marketingové agentury Contexto

PR a marketing v době AI: Příležitosti a hrozby

3. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Contexto)
AI technologie se stávají neocenitelným pomocníkem v marketingu a PR. Nabízejí nové možnosti, jak přizpůsobit obsah konkrétním zákazníkům a poskytnout jim lepší zážitek. Automatizace však s sebou nese například i riziko ztráty lidské kreativity. Nad tím, jak ovlivní AI technologie trh marketingu a PR, se zamyslel Tomáš Vacek z marketingové agentury Contexto. Čtěte více

Transformace sociálních sítí na vlivné obchodní nástroje nabírá na obrátkách

29. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: LCG New Media)
Rok 2024 se ve světě digitálního marketingu a online obchodu jeví jako průlomový. Sociální sítě, které začaly jako jednoduchý nástroj pro navazování kontaktů, se postupně transformovaly v mocné obchodní nástroje. Čím je tento vývoj způsoben a jak ho využít pro zvýšení firemních zisků vysvětlují experti z agentury LCG New Media. Čtěte více