Baterie do notebooků vloni v průměru stály 1 356 Kč

30. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: BatteryShop.cz)
Ceny baterií tak pro spotřebitele zůstaly meziročně stejné, přestože prodejcům rostly náklady. Cena akumulátorů do mobilních telefonů pak v loňském roce činila v průměru 299 Kč a v případě baterií do digitálních fotoaparátů 346 Kč. Letos má dojít ke snižování cen baterií, pokles se projeví zejména u akumulátorů do notebooků.

Batteryshop.cz v roce 2019 meziročně zvýšil počet prodaných baterií o 16 %. Nejprodávanějším produktem ze sortimentu internetového obchodu byla baterie značky T6 Power do manažerských notebooků HP. E-shop zároveň registroval výrazný meziroční nárůst poptávky po akumulátorech do čteček čárových kódů (o 53 %).

Prodejci baterií se v loňském roce potýkali s rostoucími náklady na logistiku či zvyšujícími se cenami surovin na výrobu akumulátorů. „V prvním pololetí loňského roku vzrostly nákupní ceny baterií do mobilních přístrojů zhruba o šest procent, přitom prodejní cena zůstala stejná a klesala pouze marže,“ popsal situaci na trhu Radim Tlapák, ředitel internetového obchodu BatteryShop.cz, který je předním prodejcem baterií do mobilních přístrojů na českém trhu. Podle aktuálních ukazatelů se v roce 2020 nákupní ceny akumulátorů oproti loňsku mírně snižují. Tento trend by se měl ve třetím kvartále promítnout i do snížení prodejních cen baterií. Týkat se to bude zejména akumulátorů do notebooků. Situaci však může ovlivnit výkyv kurzu dolaru,“ dodal Tlapák.

V loňském roce rozšířil internetový obchod BatteryShop.cz portfolio svých produktů o novou vlastní řadu univerzálních adaptérů T6 Power pro notebooky. Adaptéry jsou dostupné v provedení 45, 65 a 90 W. Jejich variabilita spočívá v tom, že jsou schopny pracovat s napětím od 100 do 240 voltů a nabízejí hned 11 různých konektorů.

„Vlastní řadu adaptérů T6 Power aktuálně rozšiřujeme o produktovou novinku ve formě adapterů pro MacBooky, které disponují USB-C konektorem. Díky tomu je možné naše adaptéry využít pro všechny běžné modely notebooků na českém trhu,“ uvedl Radim Tlapák. „Novinkou v sortimentu jsou také olověné akumulátory vlastní značky T6 Power určené pro záložní zdroje typu UPS, EZS či EPS,“ doplnil Tlapák.

Údaje vyplývají ze statistik internetového obchodu BatteryShop.cz.

Podobné články

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více