Alza.cz přichází s vlastní značkou AlzaPower

5. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Největší český internetový prodejce Alza.cz rozšířil sortiment o vlastní značku IT a elektro příslušenství. Pod názvem AlzaPower nabízí baterie, nabíječky a datové kabely, další produkty budou postupně přibývat.

S myšlenkou privátní značky pracuje Alza.cz už delší dobu – příkladem je vlastní řada herních PC sestav Alza GameBox. S AlzaPower se nově zaměří i na oblast energie a nabíjení a ve stejnojmenné sekci na webu nabídne vše od kabelů, alkalických baterií přes powerbanky, redukce USB až po zařízení pro rychlé či bezdrátové nabíjení. Ceny startují od 89 Kč.

„Zákazníkům chceme přinášet spolehlivé zboží prvotřídní kvality, které sami testujeme a používáme. Na zahraničních veletrzích proto osobně vytipováváme potenciální továrny schopné vyrobit pro nás ty nejlepší produkty; zásadním měřítkem je přitom kvalita. Díky vlastnímu brandu můžeme ovlivnit podobu produktu, obal, poprodejní servis i konečnou cenu, a ta bude víc než přívětivá,“ přiblížil filozofii nové značky obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena. „Našim produktům věříme natolik, že na ně budeme mít prodlouženou záruku a u některých z nich (např. u nabíječek na notebooky) dokonce záruku doživotní.“

První položky pod značkou AlzaPower se v nabídce e-shopu objevily bez komunikace v létě jako pilotní test zákaznického zájmu.  Výsledky předčily všechna očekávání: „Zpětná vazba od lidí je skvělá. Většina našich produktů má hodnocení daleko převyšující konkurenci a např. v kategorii nabíječek na mobilní telefony jsme se velmi rychle dostali mezi TOP 3 neprodávanější chargery na celém e-shopu Alza.cz. Stejné je to i s nabíjecími kabely typu lightning – každý třetí prodaný datový kabel aktuálně nese značku AlzaPower,“ dodal Jan Rajdl, produktový manažer Alza.cz.

Při designování vlastního obalu se firma držela zásad společenské odpovědnosti – produkty k zákazníkům putují v originálním ekologickém a plně recyklovatelném balení z pevného papíru bez plastových blistrů, chemických lepidel a s potiskem na bázi sójových bobů, což je v současnosti asi nejšetrnější řešení inkoustového tisku. I těmito drobnými detaily se chce Alza odlišit – sama šetří přírodu a zdroje a učí tomu i své zákazníky.

Privátní značka bude k dostání ve všech zemích, kde Alza působí. Na AlzaPower brzy naváže i privátní brand hobby vybavení.

Podobné články

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více