Allegro spouští službu pro firmy. Allegro Business nabízí benefity prodejcům i zákazníkům

12. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Společnost Allegro v Česku spouští po vzoru svého domovského trhu službu dedikovanou výhradně firemním zákazníkům. Prostor vyhrazený firemním nákupům najdou zákazníci na business.allegro.cz, kde mají k dispozici více než milion nabídek s možností využití množstevních slev již při nákupu několika málo položek.

Allegro Business však nabízí výhody i pro samotné prodejce, kteří tak snadno osloví širší zákaznickou bázi a zároveň získají řadu propagačních nástrojů, včetně firemních verzí slevových akcí.

Z průzkumu společnosti Allegro vyplývá, že 4/5 firemních zákazníků nakupují alespoň polovinu produktů online, přičemž vůbec nejčastěji sahají po kancelářských potřebách a čistících prostředcích. Tržiště allegro.cz se proto rozhodlo firmám celý nákupní proces zjednodušit a vytvořit prostor, ve kterém najdou ty nejpopulárnější produkty na jednom místě, a to s možností snadné fakturace, uvedením cen bez DPH i přístupem k výhodným množstevním cenám. Zákazníci mohou navíc využívat pokročilé B2B filtry, které jim usnadní hledání nabídek nabízejících právě preferovaný typ fakturace či množstevní slevy.

Když pohodlné firemní nákupy, tak Allegro Business

Data ukazují, že firemní účet využívají pro své nákupy tři čtvrtiny zákazníků z řad českých společností. Jako jeden z hlavních důvodů uvádějí výhodnější ceny s ohledem na množství zakoupených produktů. Necelých 40 % klientů vede k vytvoření firemního účtu také možnost dopravy zdarma – tu Allegro nabízí díky členství v programu Smart! právě i pro firemní nákupy. Nakupovat prostřednictvím Allegro Business je přitom snadné – zákazníkovi stačí navštívit http://business.allegro.cz, přidat do košíku vyhlédnuté produkty, a nakonec zadat IČO nebo DIČ své firmy. Každý z nich má pak přístup ke dvěma typům profilu: osobnímu a firemnímu, přičemž mezi allegro.cz a business.allegro.cz lze jednoduše přepínat. Oba profily disponují svou vlastní historií objednávek, doporučeními i historií vyhledávání – tak, aby se specifika jednotlivých profilů neprolínala a zákazník mohl spravovat své osobní a firemní nákupy odděleně. Přístup k Allegro Business je pro nakupující zcela zdarma.

Spuštění Allegro Business předcházely pečlivé rešerše B2B segmentu, které nám ukázaly, že pro české firmy je u online nákupů důležitá nejen cena, ale také možnost vybírat z personalizovaných nabídek a zároveň mít vždy po ruce někoho, kdo jim individuálně poradí. Našim cílem je proto uspokojit tyto potřeby a stát se pro české firmy spolehlivým partnerem. Podobně jako na našem domácím trhu, kde na allegro.pl nakupuje každá druhá firma. Allegro Business se zároveň konstantně vyvíjí, již brzy tak představíme zákazníkům i jeho další funkce,“ uvedl Piotr Truszkowski, šéf B2B oddělení ve společnosti Allegro.

Obchodníci mohou využít specializovaných B2B kampaní  

Spuštění speciální B2B služby však není benefitem pouze pro zákazníky. Obchodníkům registrovaným na allegro.cz totiž umožňuje snadno rozšířit svou zákaznickou bázi o uživatele, kteří nakupují zpravidla častěji a za vyšší hodnotu. Jednotlivé nabídky přitom mohou prodejci vystavovat jak pro soukromé nákupy, tak pro ty firemní, přičemž zalistování a prodej do firemního segmentu není spojen s žádnými dalšími náklady.

Obchodníci navíc získají i komplexní přehled o tom, jak velká část jejich prodejů pochází z nákupu jednotlivců a která naopak od obchodních společností. Své nabídky pak mohou spravovat pohodlně z jednoho místa – Sales Centra – kde lze zároveň vytvořit kampaně cílené čistě na jednotlivce nebo naopak firemní zákazníky. Aby mohli obchodníci s prodejem B2B nabídek začít, stačí, aby u zboží zpřístupnili možnost fakturace, přidali sazbu DPH a umožnili tak zákazníkům vidět i cenu bez něj, a nakonec pro zatraktivnění nabídek nastavili i svůj velkoobchodní ceník.

Podobné články

Česká pobočka DPD slaví 30 let od svého vzniku

4. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD, součást sítě balíkové přepravy Geopost, letos slaví 30 let od svého založení v roce 1994. Za dobu svého působení DPD zaznamenala mnoho milníků a stala se lídrem v oblasti udržitelné přepravy. Společně s mateřskou společností Geopost se pak zavázala k dosažení čistých nulových emisí do roku 2040. Čtěte více

Netradiční platební metody táhnou

2. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Proměňující se nákupní chování Čechů se promítá i do obliby různých platebních metod. Podle statistik maloobchodního prodejce elektroniky DATART výrazně roste popularita možnosti odložení nebo rozložení platby. Před začátkem prázdnin – v květnu a červnu – dosahovaly meziměsíční nárůsty nákupů využívajících jednu z těchto plateb téměř 90 %, v červenci pak vzrostl jejich počet meziročně o 150 %. Čtěte více

CZC jako e-shop končí, po transformaci se stane součástí platformy Allegro

14. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
V souvislosti se začleněním CZC do mezinárodní struktury Allegro Group prochází nyní e-shop postupnou transformací. Nejpozději od konce září bude obchod dostupný již jen výhradně na platformě Allegro. Nový majitel však slibuje, že ostatní dlouhodobé charakteristické rysy tohoto obchodu bude i nadále rozvíjet a podporovat. Čtěte více

K meziročnímu růstu maloobchodních tržeb přispěl nejvíce internetový prodej

8. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČSU)
Tržby v maloobchodě se v červnu dle ČSÚ reálně zvýšily meziročně o 4,4 % a meziměsíčně o 0,7 %. Internetovým a zásilkovým obchodům přitom tržby vzrostly o 22 %. Čtěte více