Allegro spouští službu pro firmy. Allegro Business nabízí benefity prodejcům i zákazníkům

12. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Společnost Allegro v Česku spouští po vzoru svého domovského trhu službu dedikovanou výhradně firemním zákazníkům. Prostor vyhrazený firemním nákupům najdou zákazníci na business.allegro.cz, kde mají k dispozici více než milion nabídek s možností využití množstevních slev již při nákupu několika málo položek.

Allegro Business však nabízí výhody i pro samotné prodejce, kteří tak snadno osloví širší zákaznickou bázi a zároveň získají řadu propagačních nástrojů, včetně firemních verzí slevových akcí.

Z průzkumu společnosti Allegro vyplývá, že 4/5 firemních zákazníků nakupují alespoň polovinu produktů online, přičemž vůbec nejčastěji sahají po kancelářských potřebách a čistících prostředcích. Tržiště allegro.cz se proto rozhodlo firmám celý nákupní proces zjednodušit a vytvořit prostor, ve kterém najdou ty nejpopulárnější produkty na jednom místě, a to s možností snadné fakturace, uvedením cen bez DPH i přístupem k výhodným množstevním cenám. Zákazníci mohou navíc využívat pokročilé B2B filtry, které jim usnadní hledání nabídek nabízejících právě preferovaný typ fakturace či množstevní slevy.

Když pohodlné firemní nákupy, tak Allegro Business

Data ukazují, že firemní účet využívají pro své nákupy tři čtvrtiny zákazníků z řad českých společností. Jako jeden z hlavních důvodů uvádějí výhodnější ceny s ohledem na množství zakoupených produktů. Necelých 40 % klientů vede k vytvoření firemního účtu také možnost dopravy zdarma – tu Allegro nabízí díky členství v programu Smart! právě i pro firemní nákupy. Nakupovat prostřednictvím Allegro Business je přitom snadné – zákazníkovi stačí navštívit http://business.allegro.cz, přidat do košíku vyhlédnuté produkty, a nakonec zadat IČO nebo DIČ své firmy. Každý z nich má pak přístup ke dvěma typům profilu: osobnímu a firemnímu, přičemž mezi allegro.cz a business.allegro.cz lze jednoduše přepínat. Oba profily disponují svou vlastní historií objednávek, doporučeními i historií vyhledávání – tak, aby se specifika jednotlivých profilů neprolínala a zákazník mohl spravovat své osobní a firemní nákupy odděleně. Přístup k Allegro Business je pro nakupující zcela zdarma.

Spuštění Allegro Business předcházely pečlivé rešerše B2B segmentu, které nám ukázaly, že pro české firmy je u online nákupů důležitá nejen cena, ale také možnost vybírat z personalizovaných nabídek a zároveň mít vždy po ruce někoho, kdo jim individuálně poradí. Našim cílem je proto uspokojit tyto potřeby a stát se pro české firmy spolehlivým partnerem. Podobně jako na našem domácím trhu, kde na allegro.pl nakupuje každá druhá firma. Allegro Business se zároveň konstantně vyvíjí, již brzy tak představíme zákazníkům i jeho další funkce,“ uvedl Piotr Truszkowski, šéf B2B oddělení ve společnosti Allegro.

Obchodníci mohou využít specializovaných B2B kampaní  

Spuštění speciální B2B služby však není benefitem pouze pro zákazníky. Obchodníkům registrovaným na allegro.cz totiž umožňuje snadno rozšířit svou zákaznickou bázi o uživatele, kteří nakupují zpravidla častěji a za vyšší hodnotu. Jednotlivé nabídky přitom mohou prodejci vystavovat jak pro soukromé nákupy, tak pro ty firemní, přičemž zalistování a prodej do firemního segmentu není spojen s žádnými dalšími náklady.

Obchodníci navíc získají i komplexní přehled o tom, jak velká část jejich prodejů pochází z nákupu jednotlivců a která naopak od obchodních společností. Své nabídky pak mohou spravovat pohodlně z jednoho místa – Sales Centra – kde lze zároveň vytvořit kampaně cílené čistě na jednotlivce nebo naopak firemní zákazníky. Aby mohli obchodníci s prodejem B2B nabídek začít, stačí, aby u zboží zpřístupnili možnost fakturace, přidali sazbu DPH a umožnili tak zákazníkům vidět i cenu bez něj, a nakonec pro zatraktivnění nabídek nastavili i svůj velkoobchodní ceník.

Podobné články

Výdejní boxy jsou i přes své slabiny nejvyužívanější. Jaké další služby by zákazníci ocenili?

17. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
Lednová data ohledně nakupování jasně ukazují, že online nákupy jsou již skutečně nedílnou součástí života. Mezi metodami doručení čím dál jasněji dominují doručovací boxy, které využily dvě třetiny nakupujících. Data ovšem ukazují i jejich slabiny a také volání zákazníků po možnosti doručování zásilek domů v předem vybraném dni a konkrétních časových slotech. Čtěte více

APEK vyzývá k jednání – nekalá konkurence v e-commerce sílí

12. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Prodejci z třetích zemí, především z Číny, představují významný problém pro český e-commerce trh. Nekontrolovaný příliv zboží roste tempem přesahujícím sto procent ročně a čínští prodejci, kteří zasílají své zboží přes platformy jako Temu nebo Aliexpress, už podle APEK vloni tvořili přes desetinu českého trhu. Čtěte více

Mall.cz se přesouvá na Allegro

11. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Značka Mall 31. března 2025 dokončí svůj přechod na platformu Allegro. Pro zákazníky to znamená zachování oblíbených služeb a výhod, jako jsou rychlé doručení, lokální tým zákaznické podpory a časté slevové akce, v kombinaci s výhodami Allegro a širokou nabídkou online tržiště. Čtěte více

DPD nabízí levnější doručení do výdejních míst a boxů včetně AlzaBoxů

5. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD reaguje na zdražování doručovacích služeb na českém trhu a díky své akci nabízí e-shopům doručení balíků do sítě více než 7 000 výdejních míst Pickup a boxů už od 46 Kč. Iniciativa by měla pomoci e-shopům udržet stávající zákazníky, přivést nové a konkurovat zahraničním hráčům. Čtěte více