Nová podoba odložených plateb: Skip Pay zavádí balíčky služeb, zvyšuje limity i úroveň zabezpečení

26. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Nízká loajalita zákazníků, aktuální odliv zhruba šesti procent obratů od českých zákazníků do zahraničí, ale také rostoucí tlak na bezpečnost a nechuť platit předem za zboží v zabalené krabici. Česká e-commerce se probírá do „nové reality“, v níž by mohla výrazně větší roli hrát i tzv. odložená platba.

Domácnosti jsou při nakupování o 56 % opatrnější než loni a jejich hospodaření o 41 % víc ovlivňují vnější faktory. A Skip Pay na to reaguje – přestavěl aktuální produkty a zvýšil limity pro základní odloženou platbu z 5 000 na 10 000 korun. Lidé si tak nebudou muset nechat utéct dobrou nabídku jen proto, že už se Skip Pay nakoupili jinde.

Nové balíčky poslouží pro jednorázový nákup i pro placení všech výdajů

Původní účty „Na zkoušku“ a „Plus“ se nově změní na balíčky „MINI“ a „MAXI“. Ty lépe vystihnou podstatu nových produktů.

„Dvě třetiny Čechů mají dva nebo více bankovních účtů a nové si zakládat nechtějí. A my jim vlastně ani nechceme konkurovat, protože naše logika je jiná. Češi nepotřebují další účty, ty už jsou vymyšlené a fungují skvěle. Co ale hledají, jsou jednoduché cesty jak jednoduše a bezpečně platit,“ uvedl Tomáš Krásný, šéf marketingu Skip Pay. „Tomu jsme se chtěli v novém nastavení našich produktů přiblížit. Nulové papírování, maximální pohodlí a bezpečnost při nákupu v Česku i kdekoli na světě, jak online, tak v kamenné prodejně.“

Nový platební balíček MINI nabídne možnost odložit platbu zboží do 10 tisíc korun až na 30 dní – testování dvojnásobného platebního limitu u původního účtu Plus se osvědčilo, takže se stává součástí nového balíčku MINI a přibyde k němu i dvojnásobná doba splatnosti. Zákazníkům i e-shopům je balíček připraven pomoci vyřešit nedůvěru při „platbě za nerozbalenou krabici“. V případě prvních nákupů podle nejnovějších měření Skip Pay umožní platební metodu využít odhadem až o třetinu více uživatelům.

Balíček MAXI má ambici stát se hlavním partnerem pro veškeré nakupování. A to jak online, tak v kamenných obchodech. Stavět bude především na dlouhodobém vztahu se zákazníkem, kterého může poznat mimo jiné i s využitím ověření přes Bank iD. Na nových limitech nabídne až 50 tisíc se splatností 50 dnů – výhledově hodlá Skip Pay zdvojnásobit limit na 100 tisíc. Díky unikátnímu skóringovému systému ale vždy jen tolik, kolik zákazník bez obtíží zvládne uhradit.

„Jsme zákazníkům především partnerem, nechceme, aby se s námi dostali do problémů. Stále proto zdokonalujeme náš skóringový systém, díky kterému dokážeme nejen na základě platební morálky klienta posoudit jeho možnosti tak, abychom mu vždy umožnili čerpat jen takový objem prostředků, který je pro něj bezpečný. I díky tomu se můžeme pochlubit tím, že 90 % zákazníků vůbec nevyužije možnost prodloužit si splatnost a platí často s velkým předstihem. Více než třetina zákazníků dokonce deklaruje, že odloženou platbu využívá hlavně kvůli bezpečnosti – ti typicky zaplatí, jakmile si zboží prověří,“ analyzoval Tomáš Krásný.

U balíčku MAXI je samozřejmostí kromě plastové i virtuální platební karta s možností vygenerovat novou pro okamžité placení přímo v aplikaci. Tříletou záruku, kterou Skip Pay automaticky a zdarma poskytuje na řadu zboží nad 1 500 korun, stejně jako bezplatné pojištění proti krádeži, ztrátě a rozbití uplatní zákazník na pár kliknutí díky ukládání digitálních i papírových účtenek přímo do aplikace.

Na 100tisícový limit, hrazený ve třech po sobě jdoucích splátkách, se dostane oblíbená metoda „Nákup na Třetinu“. Ta se pochlubí také další novinkou – první splátku bude nově možné uhradit s pomocí platebního balíčku MAXI.

Podpořit loajalitu zákazníků vůči českým e-shopům cashbackem

Vloni podle průzkumu Skip Pay o sedm procent klesla zákaznická loajalita vůči ověřeným obchodníkům. To je na českém trhu neobvyklé – čeští zákazníci jsou obecně věrní. A právě v jejich věrnosti vůči českým obchodníkům je hodlá podpořit i Skip Pay. Připravuje proto cashback portál, díky kterému při nákupu u stovek partnerů budou moci zákazníci získat z každého nákupu část útraty zpátky – bude jim stržena z vyúčtování. „Chceme dát zákazníkům o důvod víc si najít ‚ty své‘ obchodníky, u kterých získají k nákupu něco navíc a díky tomu u nich budou nakupovat pravidelně, což je win-win,“ uzavřel Krásný.

Nové balíčky Skip Pay

Balíček MINI
Bojovník proti dlouho přežitému nesmyslu – platbě za zalepenou krabici

  • Nový zákazník jednoduše využije v procesu samotného placení – Skip Pay.
  • Umožní nakoupit zboží až za 10 tisíc korun s následnou splatností do 30 dnů.
  • Možno využít ve více než 13 000 českých e-shopech, při zařazení do některé z velkých platebních bran tento počet skokově vzroste.
  • Ideální pro bezpečné placení drobných nákupů online.

Balíček MAXI
Partner pro bezpečný a snadný nákup čehokoli a kdekoliv

  • Ověření identity prostřednictvím Bank iD.
  • Až 50 000 Kč na nákupy i nečekané výdaje.
  • Platba až 50 dní po nákupu, s dostatkem času na vyzkoušení zboží.
  • Za férový poplatek prodloužení splatnosti o dalších 30 dní.
  • Prodloužená záruka zdarma na tři roky u řady produktů nad 1 500 Kč.
  • Pojištění proti rozbití a krádeži zdarma u řady produktů nad 1 500 Kč.
  • Bezpečné placení, protože karta není propojená s bankovním účtem.
  • Výběry z bankomatů ČSOB a z bankomatů v zahraničí zdarma.
  • Platba libovolný třetím stranám, možnost nastavit si trvalý příkaz atd.
  • Archivace účtenek, vrácení zboží i nahlášení pojistné události – vše v jedné aplikaci.

Nákup na Třetinu

Ideální pomocník pro velké nárazové nákupy

  • Ověření identity prostřednictvím Bank iD.
  • Nákup až za 100 000 Kč.
  • Rozložení útraty na tři splátky zdarma – jedna hned, druhá za měsíc a třetí za dva.
  • Nově možnost zaplatit první splátku s balíčkem MAXI.
  • Možnost využít v platební bráně Comgate

Podobné články

APEK vyzývá k jednání – nekalá konkurence v e-commerce sílí

12. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Prodejci z třetích zemí, především z Číny, představují významný problém pro český e-commerce trh. Nekontrolovaný příliv zboží roste tempem přesahujícím sto procent ročně a čínští prodejci, kteří zasílají své zboží přes platformy jako Temu nebo Aliexpress, už podle APEK vloni tvořili přes desetinu českého trhu. Čtěte více

Mall.cz se přesouvá na Allegro

11. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Značka Mall 31. března 2025 dokončí svůj přechod na platformu Allegro. Pro zákazníky to znamená zachování oblíbených služeb a výhod, jako jsou rychlé doručení, lokální tým zákaznické podpory a časté slevové akce, v kombinaci s výhodami Allegro a širokou nabídkou online tržiště. Čtěte více

DPD nabízí levnější doručení do výdejních míst a boxů včetně AlzaBoxů

5. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD reaguje na zdražování doručovacích služeb na českém trhu a díky své akci nabízí e-shopům doručení balíků do sítě více než 7 000 výdejních míst Pickup a boxů už od 46 Kč. Iniciativa by měla pomoci e-shopům udržet stávající zákazníky, přivést nové a konkurovat zahraničním hráčům. Čtěte více

E-commerce v roce 2025: Trendy, které rozhodnou o úspěchu

30. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Brilo)
E-commerce vstupuje do nové éry, která redefinuje způsob, jakým lidé nakupují a firmy prodávají. Rok 2025 se ponese ve znamení inovací, personalizace a technologických pokroků. Pro české obchodníky to znamená nejen příležitosti, ale i výzvy. Čtěte více