Salesforce spouští generativní AI pro zákazníky Slacku
Podle společnosti Gartner má téměř polovina pracovníků problém najít informace, které potřebují k efektivnímu výkonu své práce. V kombinaci s rostoucím počtem nástrojů a způsobů výměny informací to zvyšuje kognitivní zátěž zaměstnanců, ztěžuje jim rychlé generování nápadů a vyvolává pocit zahlcení. Umělá inteligence v sobě skrývá obrovský potenciál, díky němuž mohou být interní znalosti využívány v lepším kontextu, relevantněji, se snadnějším vyhledáváním a prioritizací.
Inovace v akci
Zákazníci mohou díky vyhledávání a shrnutí informací ve službě Slack AI snadno a rychle vyhledávat a využívat velké objemy informací. Tyto funkce jsou důvěryhodné, snadno se používají a nevyžadují žádné školení. Uživatelé je iniciují prostřednictvím řízených, kontextových interakcí, což znamená, že se nemusí učit zcela nové dovednosti, aby mohli využívat jejich výhod. A každý výstup je bezpečný, citovatelný a přizpůsobený uživateli. Díky Slack AI mají zákazníci přístup k:
- Vyhledávání na bázi umělé inteligence, které poskytuje personalizované a inteligentní odpovědi na jakoukoli otázku: Uživatelé mohou položit otázku v konverzaci a získat stručnou odpověď na základě relevantních zpráv ze Slacku. Uživatelé tak mohou rychleji najít to, co potřebují, ať už se chtějí dozvědět o nové marketingové kampani, zorientovat se ve firemních zásadách, získat informace o minulých rozhodnutích z historického kontextu nebo definovat neznámé zkratky.
- Shrnutí kanálů, která generují klíčové momenty z dostupných kanálů: Uživatelé mohou dohnat nepřečtené zprávy, shrnout posledních sedm dní nebo nastavit vlastní rozsah dat pro shrnutí. Uživatelé mohou rychle dohnat, co zameškali během své nepřítomnosti v práci, získat informace o novém projektu nebo se rychle zapojit do řešení časově náročných problémů.
- Souhrny vláken, které uživatele upozorňují na dlouhé konverzace: V každém shrnutí jsou uvedeny jasné zdroje, které umožňují uživatelům proniknout hlouběji do tématu. Uživatelé mohou okamžitě shrnout klíčová rozhodnutí a další kroky z vlákna s velkým množstvím konverzace tam i zpět, získat přehled o listech zákaznické podpory nebo dohnat týmovou poradu a získat přehled o aktuálních prioritách.
Pozornost věnovaná prodeji: Obchodní týmy jsou pod tlakem, aby zefektivnily svou činnost a maximalizovaly svoji efektivitu. S umělou inteligencí Slacku mohou obchodní zástupci:
- Snadno identifikovat a kontaktovat správného odborníka na danou problematiku, když má zákazník během obchodního cyklu konkrétní otázku nebo problém.
- Shrnout kanál pro zákazníky a získat souvislosti, které potřebují k efektivnější přípravě na schůzku se zákazníkem.
- Vytvářet klíčové závěry z dlouhé diskuse o průběhu zakázky, které pomohou pomoci týmu udržet si klienta z dlouhodobého hlediska.
Inženýrský reflektor: Proces řízení incidentů může být časově náročný a složitý. Díky Slack AI mohou inženýrské týmy:
- Hledat odpovědí v kanálech minulých incidentů a najít tak potenciální řešení a uplatnit získané poznatky.
- Získat správné informace, které potřebují, aby se mohli rychle zorientovat a zapojit se do hledání řešení.
- Zrekapitulovat kanál incidentu a použít ho jako výchozí bod pro rychlejší vypracování analýzy kořenových příčin.
Důvěryhodná a bezpečná zkušenost s umělou inteligencí ve službě Slack: Společnost Slack se zavázala vytvářet produkty AI bezpečně, odpovědně a eticky.
- Slack AI běží na infrastruktuře společnosti Slack a dodržuje stejné bezpečnostní postupy a standardy shody, které zákazníci očekávají.
- Velké jazykové modely (LLM) společnosti Slack AI jsou hostovány přímo ve službě Slack, což zajišťuje, že data zákazníků zůstávají v organizaci a jsou určena výhradně pro její potřeby. Údaje o zákaznících zůstávají oddělené a nebudou přímo ani nepřímo využívány pro služby jiným klientům.
- Služba Slack AI nepoužívá údaje zákazníků pro účely školení LLM.
Budoucnost nativní generativní umělé inteligence ve Slacku
Na obzoru jsou další funkce, které uživatelům pomohou shrnout a upřednostnit informace. Již brzy bude umělá inteligence Slacku vytvářet přehledy shrnující klíčové informace z kanálů, o kterých chtějí být uživatelé informováni, ale nemusí jim být věnována okamžitá pozornost, což jim umožní zůstat v obraze o tom, co by jinak mohli přehlédnout, a přitom se soustředit na své hlavní priority. Kromě toho Slack buduje nativní integraci AI s Einstein Copilot, novým konverzačním asistentem AI pro Salesforce CRM, který bude přímo ve Slacku poskytovat odpovědi na otázky podložené důvěryhodnými zákaznickými daty.
Tyto nové funkce vyhledávání a sumarizace jsou jen začátkem toho, jak Slack umožní lidem pracovat chytřeji a rychleji. V budoucnu bude Slack příkazovým centrem pro práci a konverzačním rozhraním pro generativní umělou inteligenci.
Platforma připravená na umělou inteligenci
Kromě těchto nativních funkcí AI přinášejí partneři do svých aplikací Slack další funkce AI. Dnes dostupné vylepšené aplikace s podporou AI z partnerského ekosystému služby Slack umožňují uživatelům požádat PagerDuty Copilot o pomoc při řešení incidentů, automaticky shrnout dokumenty Notion v náhledech odkazů a další aktivity. A již brzy se objeví zcela nová integrace AI s aplikací Perplexity, která uživatelům umožní přihlásit se k odběru informací poháněných AI a přenášet je do aplikace Slack.
Ceny a dostupnost:
- Slack AI je nyní k dispozici jako placený doplněk pro Slack Enterprise.
- Služba Slack AI je nyní k dispozici pouze v angličtině v USA a Velké Británii.
- Další plány a jazyková podpora služby Slack budou brzy následovat.
- Partnerské aplikace poháněné umělou inteligencí jsou nyní k dispozici v katalogu aplikací společnosti