Salesforce spouští generativní AI pro zákazníky Slacku

27. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce spustila Slack AI, důvěryhodné a intuitivní prostředí s generativní AI, které je k dispozici nativně ve službě Slack. Zákazníci mohou snadno využívat kolektivní znalosti sdílené ve Slacku prostřednictvím řízených zkušeností pro vyhledávání poháněné AI, rekapitulace kanálů, shrnutí vláken a brzy také funkce digests.

Podle společnosti Gartner má téměř polovina pracovníků problém najít informace, které potřebují k efektivnímu výkonu své práce. V kombinaci s rostoucím počtem nástrojů a způsobů výměny informací to zvyšuje kognitivní zátěž zaměstnanců, ztěžuje jim rychlé generování nápadů a vyvolává pocit zahlcení. Umělá inteligence v sobě skrývá obrovský potenciál, díky němuž mohou být interní znalosti využívány v lepším kontextu, relevantněji, se snadnějším vyhledáváním a prioritizací.

Inovace v akci

Zákazníci mohou díky vyhledávání a shrnutí informací ve službě Slack AI snadno a rychle vyhledávat a využívat velké objemy informací. Tyto funkce jsou důvěryhodné, snadno se používají a nevyžadují žádné školení. Uživatelé je iniciují prostřednictvím řízených, kontextových interakcí, což znamená, že se nemusí učit zcela nové dovednosti, aby mohli využívat jejich výhod. A každý výstup je bezpečný, citovatelný a přizpůsobený uživateli. Díky Slack AI mají zákazníci přístup k:

  • Vyhledávání na bázi umělé inteligence, které poskytuje personalizované a inteligentní odpovědi na jakoukoli otázku: Uživatelé mohou položit otázku v konverzaci a získat stručnou odpověď na základě relevantních zpráv ze Slacku. Uživatelé tak mohou rychleji najít to, co potřebují, ať už se chtějí dozvědět o nové marketingové kampani, zorientovat se ve firemních zásadách, získat informace o minulých rozhodnutích z historického kontextu nebo definovat neznámé zkratky.
  • Shrnutí kanálů, která generují klíčové momenty z dostupných kanálů: Uživatelé mohou dohnat nepřečtené zprávy, shrnout posledních sedm dní nebo nastavit vlastní rozsah dat pro shrnutí. Uživatelé mohou rychle dohnat, co zameškali během své nepřítomnosti v práci, získat informace o novém projektu nebo se rychle zapojit do řešení časově náročných problémů.
  • Souhrny vláken, které uživatele upozorňují na dlouhé konverzace: V každém shrnutí jsou uvedeny jasné zdroje, které umožňují uživatelům proniknout hlouběji do tématu. Uživatelé mohou okamžitě shrnout klíčová rozhodnutí a další kroky z vlákna s velkým množstvím konverzace tam i zpět, získat přehled o listech zákaznické podpory nebo dohnat týmovou poradu a získat přehled o aktuálních prioritách.

Pozornost věnovaná prodeji: Obchodní týmy jsou pod tlakem, aby zefektivnily svou činnost a maximalizovaly svoji efektivitu. S umělou inteligencí Slacku mohou obchodní zástupci:

  • Snadno identifikovat a kontaktovat správného odborníka na danou problematiku, když má zákazník během obchodního cyklu konkrétní otázku nebo problém.
  • Shrnout kanál pro zákazníky a získat souvislosti, které potřebují k efektivnější přípravě na schůzku se zákazníkem.
  • Vytvářet klíčové závěry z dlouhé diskuse o průběhu zakázky, které pomohou pomoci týmu udržet si klienta z dlouhodobého hlediska.

Inženýrský reflektor: Proces řízení incidentů může být časově náročný a složitý. Díky Slack AI mohou inženýrské týmy:

  • Hledat odpovědí v kanálech minulých incidentů a najít tak potenciální řešení a uplatnit získané poznatky.
  • Získat správné informace, které potřebují, aby se mohli rychle zorientovat a zapojit se do hledání řešení.
  • Zrekapitulovat kanál incidentu a použít ho jako výchozí bod pro rychlejší vypracování analýzy kořenových příčin.

Důvěryhodná a bezpečná zkušenost s umělou inteligencí ve službě Slack: Společnost Slack se zavázala vytvářet produkty AI bezpečně, odpovědně a eticky.

  • Slack AI běží na infrastruktuře společnosti Slack a dodržuje stejné bezpečnostní postupy a standardy shody, které zákazníci očekávají.
  • Velké jazykové modely (LLM) společnosti Slack AI jsou hostovány přímo ve službě Slack, což zajišťuje, že data zákazníků zůstávají v organizaci a jsou určena výhradně pro její potřeby. Údaje o zákaznících zůstávají oddělené a nebudou přímo ani nepřímo využívány pro služby jiným klientům.
  • Služba Slack AI nepoužívá údaje zákazníků pro účely školení LLM.


Budoucnost nativní generativní umělé inteligence ve Slacku

Na obzoru jsou další funkce, které uživatelům pomohou shrnout a upřednostnit informace. Již brzy bude umělá inteligence Slacku vytvářet přehledy shrnující klíčové informace z kanálů, o kterých chtějí být uživatelé informováni, ale nemusí jim být věnována okamžitá pozornost, což jim umožní zůstat v obraze o tom, co by jinak mohli přehlédnout, a přitom se soustředit na své hlavní priority. Kromě toho Slack buduje nativní integraci AI s Einstein Copilot, novým konverzačním asistentem AI pro Salesforce CRM, který bude přímo ve Slacku poskytovat odpovědi na otázky podložené důvěryhodnými zákaznickými daty.

Tyto nové funkce vyhledávání a sumarizace jsou jen začátkem toho, jak Slack umožní lidem pracovat chytřeji a rychleji. V budoucnu bude Slack příkazovým centrem pro práci a konverzačním rozhraním pro generativní umělou inteligenci.

Platforma připravená na umělou inteligenci

Kromě těchto nativních funkcí AI přinášejí partneři do svých aplikací Slack další funkce AI. Dnes dostupné vylepšené aplikace s podporou AI z partnerského ekosystému služby Slack umožňují uživatelům požádat PagerDuty Copilot o pomoc při řešení incidentů, automaticky shrnout dokumenty Notion v náhledech odkazů a další aktivity. A již brzy se objeví zcela nová integrace AI s aplikací Perplexity, která uživatelům umožní přihlásit se k odběru informací poháněných AI a přenášet je do aplikace Slack.

Ceny a dostupnost:

  • Slack AI je nyní k dispozici jako placený doplněk pro Slack Enterprise.
  • Služba Slack AI je nyní k dispozici pouze v angličtině v USA a Velké Británii.
  • Další plány a jazyková podpora služby Slack budou brzy následovat.
  • Partnerské aplikace poháněné umělou inteligencí jsou nyní k dispozici v katalogu aplikací společnosti
Štítky: 

Podobné články

Celosvětové příjmy z prodeje polovodičů v roce 2024 vzrostly o 18 %

10. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Gartner)
Podle společnosti Gartner dosáhly celosvětové tržby z prodeje polovodičů v roce 2024 celkem 626 miliard dolarů, což představuje meziroční nárůst o 18,1 %. V roce 2025 se předpokládají příjmy ve výši 705 miliard USD. Čtěte více

V příštím roce bude AI nativně podporovat 43 % počítačů

14. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Gartner)
Společnost Gartner předpovídá, že počítače s nativní podporou AI se budou v roce 2025 na celkových prodejích podílet ze 43 % (oproti letošním 17 %). Pro velké firmy se notebooky s Al stanou jedinou volbou do roku 2026. Čtěte více
Jan Bureš, country leader CZ/SK ve Fujitsu

Jan Bureš (Fujitsu): Na éru AI jsme dobře připraveni

5. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Janem Burešem, country leaderem CZ/SK ve Fujitsu, jsme hovořili o nabídce společnosti pro oblast umělé inteligence. Na následujících řádcích se tak můžete seznámit s produkty a službami Fujitsu pro tento segment, ale i s přístupem společnosti k bezpečnosti dat nebo kooperací s dalšími dodavateli, a hlavně s partnery. Čtěte více
 Dominik Petrovič, product manager Video Solutions Services v Konica Minolta

Chytré kamery umí předejít útokům se zbraní. Útočníka odhalí i v davu

2. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konica Minolta)
Díky umělé inteligenci v kamerových systémech lze odhalit i skryté zbraně a zabránit tak potenciálnímu útoku. Jde o technologii, která může v současné rozbouřené době zachránit spoustu životů. V rozhovoru to uvedl Dominik Petrovič, product manager Video Solutions Services společnosti Konica Minolta. Čtěte více