Marcel Vejmelka posílil oblast customer engagementu v Soitronu

12. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Business konzultantem společnosti Soitron se stal Marcel Vejmelka. Technickému poradenství, platformám a optimalizaci procesů se věnuje již více jak 15 let. Jeho posláním je nabízet firmám potřebné řešení, které jim pomůže zvýšit efektivitu komunikace ve svých kontaktních centrech, a vytvořit z nich tak účinný nástroj pro budování loajality zákazníků.

S platformami z oblasti customer engagementu se Marcel Vejmelka (44) poprvé setkal ve společnosti Anect, kde zastával roli technické podpory pro vybrané zákazníky. Ve společnosti NTT (dříve Dimension Data) pracoval 13 let na návrzích technických řešení, jejich dodávce a podpoře.

Novou misí a cílem zároveň je pro Marcela Vejmelku posílit stávající tým Soitronu zabývající se implementací a podporou technologií vedoucí k efektivnější komunikaci firem se zákazníky. „Do týmu přináším své znalosti a schopnosti týkající se byznys developmentu, hledání nových příležitostí a rozvíjení stávajících řešení. Dále jsem zodpovědný za aktivní přípravu technických a byznys workshopů v oblasti customer engagementu,“ vysvětlil Vejmelka.

V následujících letech bude trhem rezonovat oblast umělé inteligence a s tím související automatizace některých úkonů a procesů. Z tohoto důvodu bude kladen větší důraz na spokojenost agentů kontaktního centra, protože snadné úlohy přeberou roboti typu chatbot, voicebot, mailbot a taskbot a agenti budou řešit složitější a komplexnější situace. „Do popředí půjdou navíc analytické nástroje umožňující rychlejší a snadnější hodnocení práce agentů kontaktního centra a zpětné vazby zákazníků,“ dodal Vejmelka. I proto by se týmy obsluhující zákazníky pomocí platforem kontaktního centra měly stát nedílnou součástí společnosti a být tak i vnímány. V této oblasti je obrovský potenciál a společnost Soitron si je toho vědoma.

Marcel Vejmelka vystudoval chemicko-technologickou fakultu VUT v Brně se specializací na zušlechťování paliv. Získal certifikáty v oblasti Cisco Webex Contact Center a Cisco UCCE Design. Mezi jeho koníčky patří jízda na kole, freeride, skialpinismus, běžkování, skalní lezení, wing foiling a samozřejmě rodina. S partnerkou má dvě děti.

Štítky: 

Podobné články

Kybernetické útoky: Tichá epidemie 21. století

12. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Kybernetická kriminalita představuje stále rostoucí riziko pro firmy a státy po celém světě. Je výrazně méně riziková než obchod s drogami nebo lidmi a přináší útočníkům obrovské zisky. Proto jde o zlatou žílu moderní kriminality. Ztráty způsobené kybernetickými útoky dosahují astronomických částek a ohrožují stabilitu globální ekonomiky. Čtěte více

Ze dnů na hodiny. AI působí jako katalyzátor ransomwarových útoků, rovněž však jako jejich brzda

6. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Ransomwarové gangy útočí rychleji než kdy dříve. Doba od rekognoskace oběti, infiltrace zařízení, exfiltraci či zašifrování dat se zkracuje z dnů na pouhé hodiny. Umocňující trend podporuje nový „pomocník“ - umělá inteligence (AI). Její sílu lze však využít i k obraně. Čtěte více

Nebezpečí MFA phishingu ohrožuje organizace i jednotlivce

7. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Organizace zavádějí vícefaktorové ověřování (MFA) v domnění, že uživatele ochrání před krádeží digitální identity. Poslední případy však dokazují, že ačkoliv je MFA důležitým bezpečnostním prvkem sloužícím k ověření uživatelské identity, je při jejím používání nezbytné dodržovat jistou míru obezřetnosti. Čtěte více

Firmy ani úřady nejsou na NIS2 připravené. Pomoci má i nová aliance

8. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Odhadem 7 000 českých firem a státních institucí bude muset dodržovat přísnější směrnici EU o kyberbezpečnosti NIS2. Mnoho podniků a úřadů ale není na změny připraveno, upozornili odborníci z nové aliance NIS2READY. Podle tohoto sdružení mívají dotčené subjekty nedostatky například v analýze rizik či segmentaci sítě. Čtěte více