Marcel Vejmelka posílil oblast customer engagementu v Soitronu
S platformami z oblasti customer engagementu se Marcel Vejmelka (44) poprvé setkal ve společnosti Anect, kde zastával roli technické podpory pro vybrané zákazníky. Ve společnosti NTT (dříve Dimension Data) pracoval 13 let na návrzích technických řešení, jejich dodávce a podpoře.
Novou misí a cílem zároveň je pro Marcela Vejmelku posílit stávající tým Soitronu zabývající se implementací a podporou technologií vedoucí k efektivnější komunikaci firem se zákazníky. „Do týmu přináším své znalosti a schopnosti týkající se byznys developmentu, hledání nových příležitostí a rozvíjení stávajících řešení. Dále jsem zodpovědný za aktivní přípravu technických a byznys workshopů v oblasti customer engagementu,“ vysvětlil Vejmelka.
V následujících letech bude trhem rezonovat oblast umělé inteligence a s tím související automatizace některých úkonů a procesů. Z tohoto důvodu bude kladen větší důraz na spokojenost agentů kontaktního centra, protože snadné úlohy přeberou roboti typu chatbot, voicebot, mailbot a taskbot a agenti budou řešit složitější a komplexnější situace. „Do popředí půjdou navíc analytické nástroje umožňující rychlejší a snadnější hodnocení práce agentů kontaktního centra a zpětné vazby zákazníků,“ dodal Vejmelka. I proto by se týmy obsluhující zákazníky pomocí platforem kontaktního centra měly stát nedílnou součástí společnosti a být tak i vnímány. V této oblasti je obrovský potenciál a společnost Soitron si je toho vědoma.
Marcel Vejmelka vystudoval chemicko-technologickou fakultu VUT v Brně se specializací na zušlechťování paliv. Získal certifikáty v oblasti Cisco Webex Contact Center a Cisco UCCE Design. Mezi jeho koníčky patří jízda na kole, freeride, skialpinismus, běžkování, skalní lezení, wing foiling a samozřejmě rodina. S partnerkou má dvě děti.