Alza.cz vylepšila podmínky vratek pro firemní zákazníky
„U B2B zákazníků evidujeme až dvojnásobně nižší procento odstoupení než u koncových zákazníků. Narovnáním podmínek chceme primárně vylepšit zákaznickou zkušenost a spokojenost firem i drobných živnostníků, což je součástí i naší celofiremní vize a mise. Zrušení poplatku za vrácení nepoužitého zboží ve 14denní lhůtě má odbourat možnou obavu nebo překážku v nákupu u firemních zákazníků. Pokud zjistí, že jim produkt nevyhovuje kvůli rozměrům nebo jiným specifikacím, mohou nyní bez jakýchkoliv sankcí od smlouvy odstoupit stejně jako běžní nakupující, což není na trhu vůbec běžné,“ uvedl Lukáš Glöckl, ředitel Alzy pro firmy.
Srovnání podmínek při vracení zboží však není jedinou změnou, kterou Alza v letošním roce pro segment B2B připravuje. E-shop dále plánuje například vylepšit oblast dopravy, rozšířit nabídku služeb i individuální B2B nabídky ve spolupráci s dodavateli nebo možnost propojit jednotlivé firemní nákupní systémy. V neposlední řadě chce inovovat produkt Alza NEO, jehož prostřednictvím si mohou zákazníci pronajímat vybrané druhy zboží.