Tech Data rozšířila e-shop pro partnery o vybrané produkty HPE a Lenovo

13. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tech Data Distribution)
Distributor Tech Data připravil pro partnery flexibilnější, rychlejší a jednodušší způsob objednávání zboží HPE a Lenovo ISG. Nabídka vybraných produktů uvedených výrobců bude nově dostupná prostřednictvím e-shopu InTouch.

Partneři díky tomuto kroku získávají rychlejší a jednodušší přístup ke skladovým zásobám zboží v českém distribučním skladě za dlouhodobě výhodné ceny.

Rozšíření prodeje produktů přes e-shop reflektuje vývoj trhu v posledních letech, kdy dochází ke stírání hranice mezi value-added a broadline distribucí. Tech Data díky aktuální novince nabídne partnerům výhody obou tradičních přístupů: tedy rozsáhlou předprodejní podporu expertů svého týmu v kombinaci s okamžitou skladovou dostupností.

„Novinka přinese našim obchodním partnerům jasnou konkurenční výhodu. Budou schopni nabídnout svým zákazníkům servery, storage, síťové produkty a komponenty v extrémně krátkých dodacích lhůtách. Nákup pomocí e-shopu dává okamžitý přehled o ceně a dostupnosti produktů a nevyžaduje složitou komunikaci, přípravu nabídek a podobně. Vyberete, kliknete a zboží je na cestě k vám,“ vysvětlil Pavel Klimuškin, Value Added Distribution Director v Tech Data.

V případě produktů HPE nabízí Tech Data prostřednictvím InTouch vybrané modely serverů, diskových polí, síťových produktů HPE Aruba a komponentů, které jsou vhodné pro SMB trh.

U řešení značky Lenovo jde v první fázi o nejžádanější produkty, zejména servery, storage a komponenty skladově dostupné v České republice, jejichž nabídka se bude podle zájmu partnerů a obrátkovosti skladu postupně rozšiřovat.

Tech Data zároveň spustí motivační kampaň pro partnery, která má podpořit jejich obchody probíhající přes InTouch.

Tech Data působí na českém trhu prostřednictvím dvou samostatných právních subjektů – Tech Data AS Czech a Tech Data Distribution a pro nákup HPE a Lenovo produktů v e-shopu InTouch je třeba mít uzavřenou dealerskou smlouvu s oběma subjekty.

Štítky: 

Profilová karta firmy

TD SYNNEX

TD SYNNEX

Společnost TD SYNNEX je jedním z největších celosvětových distributorů informačních technologií. Pomáháme společnostem jako HP, Dell, IBM, Microsoft — a stovkám dalších — uvádíme jejich produkty na trh a nabízíme širokou řadu služeb technické a prodejní podpory.

Pro naše obchodní partnery zajišťujeme certifikace, školení, instruktáže, podporu a pomáháme jim provádět konfigurace, instalace a financování zakoupených řešení. Mnoho hardwarových i softwarových řešení, která používáme každý den, prošlo při cestě na trh našimi logistickými centry.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

E-shopy jedou naplno, vánoční prodeje potvrzují meziroční růst české e-commerce

18. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoční sezona má pro e-shopy dva vrcholy – Black Friday a období po 10. prosinci. A obě tato období potvrzují, že česká e-commerce letos zaznamená meziroční růst prodejů. Ten by měl podle dosavadních výsledků být vyšší než pět. Celkem se vánoční obraty můžou podle Asociace pro elektronickou komerci blížit až k 70 miliardám korun. Čtěte více

Vánoční nákupy každý rok odkládáme. Dvě třetiny Čechů utratí za dárky stejně jako vloni

4. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Až v listopadu, kdy je vánoční sezóna už v plném proudu, nakupuje vánoční dárky nejvíce lidí. Mnohem více než třeba před dvěma lety. Vyplývá z velkého vánočního průzkumu nákupního rádce Heureka.cz. Nakoupit vánoční dárky během listopadu a prosince letos plánuje rovná polovina respondentů, přitom ještě před dvěma lety to byla “jen” třetina. Čtěte více

Transformace sociálních sítí na vlivné obchodní nástroje nabírá na obrátkách

29. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: LCG New Media)
Rok 2024 se ve světě digitálního marketingu a online obchodu jeví jako průlomový. Sociální sítě, které začaly jako jednoduchý nástroj pro navazování kontaktů, se postupně transformovaly v mocné obchodní nástroje. Čím je tento vývoj způsoben a jak ho využít pro zvýšení firemních zisků vysvětlují experti z agentury LCG New Media. Čtěte více

Vánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty? Čtěte více