Arrow rozšířil spolupráci s AWS
Arrow Electronics dosáhl úrovně AWS 100 Certifications v partnerské síti AWS Partner Network (APN). Certifikace AWS potvrzují expertizu v oblasti cloud computingu, a zákazníci si tak mohou vybrat ověřeného partnera APN s potřebnou kvalifikací a zkušenostmi.
Dosažený stav je výsledkem stávajících obchodních vztahů, jejichž prostřednictvím společnost Arrow distribuuje v Evropě kompletní katalog služeb AWS prostřednictvím platformy ArrowSphere.
Obchodní partneři Arrow a jejich koncoví zákazníci mohou využívat služby AWS v kombinaci s value-added službami Arrow. Mají přístup ke kompletnímu softwarovému portfoliu umožňujícímu využívat licenční model BYOL (bring your own licence), lokálním předprodejním aktivitám, nástrojům pro rozvoj obchodních aktivit, APN podpoře, rozšířeným platebním možnostem, správě účtování a také ke specializovaným školením, jako je například školicí program Arrow Cloud Belts, jehož účelem je pomoci obchodním partnerům získat potřebné dovednosti pro certifikace AWS.
Ve školicím programu Arrow Cloud Belts postupují obchodní partneři sedmi úrovněmi – od bílého pásu po černý – a postupně přecházejí od základních znalostí k nejvyšší úrovni automatizace v cloudu.
„Arrow vynakládá dlouhodobě na zvyšování dovedností svého týmu v oblasti AWS služeb velké investice. Dosažení úrovně AWS 100 Certifications představuje zásadní milník, který potvrzuje usilovnou práci našeho týmu,“ řekl Alexis Brabant, vicepresident divize Arrow ECS pro obchod v regionu EMEA. „Jakožto přední value-added distributor v oblasti cloudové distribuce pomáháme zákazníkům rozvíjet nové dovednosti, získávat praktické zkušenosti s cloudem a optimalizovat využívání služeb AWS.“
Cloudová platforma ArrowSphere je navržená pro zprostředkování a zjednodušení spojení mezi poskytovateli cloudových služeb, obchodními partnery a koncovými zákazníky. ArrowSphere zefektivňuje celý proces tím, že poskytuje partnerům jednotnou platformu pro prodej a správu cloudových produktů a služeb (IaaS, PaaS a SaaS), monitorování aktivit a spotřeby spolu se zabudovanými nástroji obchodní inteligence, a dále pro prodej vlastních služeb s přizpůsobitelným vzhledem vlastní prodejní stránky partnera a zjednodušené účtování služeb.