D-Link vymění produkty pro firemní zákazníky do následujícího pracovní dne
Služba D-Link Assist neprodleně a efektivně vyměňuje vadná zařízení a poskytuje IT podporu zákazníkům a partnerům D-Link. Umožní jim přístup k různým službám, které zajistí rychlé, odborné a odpovědné řešení problémů s provozem sítě a fungováním důležitých hardwarových prvků.
V dnešní digitální době, kdy jsou počítačové sítě neodmyslitelnou oporou všech firemních aktivit, je schopnost rychlého obnovení fungování systémů v případě poruchy mimořádně důležitá. Pro zajištění této potřeby a poskytování kvalitních služeb zákazníkům zavádí společnost D-Link bezplatnou vylepšenou RMA výměnu do následujícího pracovního dne pro všechny firemní produkty prodávané s minimální zárukou pět let.
Změna platí od května 2019 v celé Evropě a zahrnuje podporu firemních produktů, jako jsou síťové switche a bezdrátové přístupové body. Služba je k dispozici také pro všechny produkty s dvouletou a tříletou zárukou, pokud bylo zakoupeno volitelné tříleté prodloužení záruky. Kromě výměny na základě žádosti o přidělení čísla reklamace (RMA) nabízí D-Link Assist také další služby, jako jsou instalace a konfigurace zařízení u zákazníka nebo pomoc při plánování kabelových či bezdrátových sítí a kamerového dohledu.
„Většina firem si dnes nemůže dovolit žádné prostoje. Výpadek síťového systému může mít za následek nejen vážné finanční ztráty, ale také narušení obchodních vztahů. D-Link se snaží nabízet svým partnerům jen to nejlepší. S naší novou rozšířenou RMA výměnou do následujícího pracovního dne a službami pro plánování, instalaci a konfiguraci síťových systémů chceme pomáhat našim zákazníkům zvládat všechny problémy spojené s érou neustálého rozvoje nových technologií,“ řekl Kevin Wen, prezident D-Link Europe.
Dosavadní služba „Silver“ bude ve vybraných regionech (Velká Británie, Německo, Francie, Itálie, Španělsko a Maďarsko) přejmenována na „Same Business Day Service“ a bude i nadále dostupná pro projekty a zákazníky, kteří vyžadují rychlejší servis na základě dohody o úrovni služeb (SLA). Tato služba dokáže reagovat na požadavky v pracovních dnech od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 během čtyř hodin a umožňuje zákazníkům přizpůsobit si podporu potřebám jejich podnikání.
Další informace o D-Link Assist a dalších nových službách získáte na webových stránkách D-Linku.