Mall využívá Uloženku a rozšiřuje partnerský prodej do zahraničí

3. 4. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall.cz)
Mall.cz dále rozvíjí koncept partnerského prodeje a představuje novinky pro letošní rok, které přináší další vylepšení pro partnerské značky. Od dubna bude nově komplexní dopravní služby pro partnerský prodej zajišťovat Uloženka.cz, která nabídne logistické pokrytí díky své síti výdejen po celé ČR a na Slovensku.

Další novinkou pro partnery, kterých je již 105, bude možnost ucelené prezentace jejich zboží a značky přímo na webu Mall.cz a Mall.sk. V roce 2018 navíc plánuje Mall Group spuštění partnerského programu i v Polsku a Maďarsku.

Do partnerského prodeje je nyní zapojeno 105 partnerů, kteří mohou nabízet své zboží na Mall.cz a Mall.sk. Plánované rozšíření partnerského prodeje do Polska a Maďarska, které se uskuteční v letošním roce, spolupracujícím značkám otevírá dveře do Evropy a umožňuje expanzi na nové trhy.

Partneři Mall.cz v České republice mohou nově využít k dopravě zboží službu Uloženka.cz, která nabídne větší flexibilitu v doručování zásilek. „Díky široké síti výdejních míst Uloženky si zákazníci budou moci vybrat takový způsob doručení zboží z partnerského prodeje, který jim bude vyhovovat. Dále se tak rozšiřuje naše spolupráce s Mall.cz, kdy již nyní fungujeme jako výdejní místo,“ dodal Gabriel Kalapoš z Uloženka.cz.

Mall.cz očekává v letošním roce další nárůst počtu značek společností, které se do partnerského prodeje zapojí. Mezi nimi se objeví například Bushman nebo Intercars. E-shop nabídne koncept shop-in-shop umožňující prezentaci značky přímo na webu Mall.cz. „Partnerský prodej je jednou z našich klíčových aktivit, kterou chceme i nadále rozvíjet. Našim partnerům nabízíme ucelenou prezentaci jejich značky a věříme, že je tento koncept spolu se silným zázemím Mall Group zaujme,“ dodal Miroslav Matyáš, head of Marketplace Mall Group. „Očekáváme, že během dalších měsíců přibydou především značky z kategorií sport, domácnost, auto-moto a móda, pro které je partnerský prodej velmi atraktivní možností, jak oslovit nové zákazníky.“

Podobné články

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více