Dell vylepšil svou prémiovou zákaznickou podporu
„Dnešní spotřebitelé mají při výběru nového počítače větší nároky – na design, výkon i podporu – a Dell je v počítačových produktech a službách velkým inovátorem,“ zhodnotil Patrick Moorhead, prezident a hlavní analytik společnosti Moor Insights & Strategy. „Se službou Premium Support Plus posouvá Dell standard, jaký spotřebitelé mohou a mají od plánu podpory očekávat, a potvrzuje svou vedoucí pozici ve službách počítačové podpory. Uživatelé si pak díky automatizovanému, prediktivnímu a intuitivnímu prostředí podpory mohou svá zařízení užívat naplno.“
Služba zahrnuje i řadu pokročilých prvků, jako je oprava poškození vzniklého při nehodě. Automatizované proaktivní a prediktivní funkce byly testovány a prověřeny na podnikovém trhu a Dell je nyní přináší běžným spotřebitelům. Součástí balíčku je také odstraňování virů a optimalizace výkonu spotřebitelských počítačů automaticky odstraňuje viry a optimalizuje výkon spotřebitelských počítačů.
Zákazníci mohou vybírat mezi automatizovanou integrovanou podporou bez nutnosti někam volat a podporou na míru poskytovanou technikem, nebo zvolit kombinaci obou přístupů.
Služba je k dispozici od 29. srpna 2017 pro modely Dell Inspiron, XPS a Alienware.