Alza.cz má za sebou (další) rekordní rok

24. 1. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Podle předběžných výsledků dosáhla Alza.cz v roce 2016 rekordních tržeb ve výši 17,4 miliardy korun bez DPH (21 miliard korun včetně DPH). Meziroční růst činil 22 %.

„V závěru roku u nás zákazníci nakoupili za jediný den zboží v hodnotě přes 200 milionů korun, padla i hranice miliardové tržby za jediný týden. Zavedli jsme celou řadu nových služeb a spotřebitelé nám již podruhé udělili ocenění Nejdůvěryhodnější značky roku. Je to právě důvěra zákazníků, která nás žene dopředu a nutí nás se neustále zlepšovat,“ uvedl Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alzy.

O více než milion vzrostl Alze meziročně počet vyřízených objednávek. Výrazně vzrostl také počet návštěv e-shopu z mobilních zařízení. Meziročně šlo o skokový 70% nárůst. V závěru roku zahájil dětmi oblíbený mimozemšťan Alza provoz zcela nového dětského portálu Alza ProDěti.

Novinkou ve službách Alzy bylo zavedení doručování o sobotách a nedělích a rozšíření otevírací doby o víkendové dny. „Splnili jsme tím vůbec nejčastější přání zákazníků,“ sdělil Havryluk. Alza také jako první e-shop zavedla non-stop výdej. Před Vánoci pak největší on-line prodejce u nás přišel s další novinkou, když vyslal do regionů pojízdné Alza StreetShopy.

V prosinci se pak první kamenné prodejny dočkali také zákazníci mimo území České republiky a Slovenska. „K otevření první zahraniční kamenné prodejny jsme směřovali od počátku naší zahraniční expanze. Volba padla na Budapešť, mimozemšťana Alzu tak učíme mluvit maďarsky,“ dodal Havryluk.

Podobné články

Vánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty? Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů, nejčastěji hračky

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoce se nezadržitelně blíží a pro obchodníky nastává nejdůležitější období v roce. Jaké ale budou z hlediska prodejů ty letošní? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ve svém panelovém výzkumu obrátila na českou on-line populaci, aby si ověřila, jaké mají spotřebitelé ohledně nákupu dárků plány. Čtěte více

Čechům se vrátila kupní síla, jsou ale mnohem více nedůvěřiví

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jsme na tom o trochu lépe než na jaře. Vrací se nám chuť utrácet, zesiluje pocit, že se již nemusíme tolik uskromňovat. Roste loajalita, zároveň jsme ale vůči obchodníkům stále nedůvěřivější, kontrolujeme ceny a každou korunu otočíme hned několikrát, než ji utratíme. Řada nákupů se ruší nebo odkládá. Slevy se opět staly běžnou součástí nákupního cyklu. Co dalšího odhalil průzkum Skip Pay? Čtěte více