Mibcon majetkově vstoupil do Greensoftu

9. 11. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mibcon)
Poradenská společnost Mibcon získala 50% podíl ve společnosti Greensoft. Mibcon transakcí získal kompetence v odvětví výrobních a projektově řízených firem, Greensoft naopak velkého partnera na trhu IT, a díky tomu může svým zákazníkům ve větší míře nabízet ostatní služby, řešení a technologie z portfolia skupiny Mibcon.

„Obchodní značka Greensoft má na trhu již více než dvacetiletou tradici a specializuje se primárně na implementace SAP ERP řešení. Spojení našich společností umožní nabídnout zákazníkům širší portfolio služeb v oblasti SAP a dalších IT technologií,“ řekl Jan Holík, šéf strategie Mibcon.

Mateřská společnost Mibcon kompletně převezme oblast zajišťování podmínek partnerství SAP, tedy i prodej, správu licencí klientů, včetně poskytování podpory.

Ředitelem Greensoftu se stal Jan Vidra, který dlouhá léta působil v Mibconu na různých pozicích. Jako jednatel mateřskou společnost v Greensoftu reprezentuje Antonín Cihlář, vedoucí poradenství Mibconu. Vedoucím dodávek služeb a implementací Greensoftu je Vojtěch Bartoš, který ve společnosti působí od roku 2007.

„Díky propojení s Greensoftem budeme moci jakožto skupina Mibcon, tvořená mateřskou společností a dceřinými firmami Mibcon SK, Mibcon NDC, Designeo a Greensoft, nabídnout zákazníkům komplexnější portfolio služeb,“ uzavřel Jan Holík.

Štítky: 

Podobné články

MIBCON mění strukturu a akvíruje

2. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mibcon)
Poradenské firmy sdružené kolem společnosti MIBCON, jednoho z největších tuzemských SAP partnerů, přecházejí do holdingové struktury zastřešené podnikem MIBCON Group. Konsolidaci předcházelo několik akvizic, poslední z nich je slovenská INFORMA. Čtěte více

Hranice mezi jednotlivými prodejními kanály mizí, omnichannel se stává nutností

25. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mibcon)
Digitální transformace rozšiřuje možnosti prodejců přiblížit se přáním zákazníků. Hlavním důvodem stále masivnějšího růstu vícekanálového (omnichannel) prodeje je fakt, že zákazníci chtějí pohodlně nakoupit tam, kde právě jsou – v kamenném obchodě, mobilní aplikaci i na e-shopu. Čtěte více
Foto: Freeimages.com

Co očekávají lidé od nákupů v e-shopech?

16. 8. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mibcon)
Lidé v e-shopech nakupují rádi a stále častěji. Spolu s tím ale stoupají i nároky na internetové prodejce, kteří by měli investovat do technologií a využít je k tomu, aby pochopili, co zákazníci opravdu chtějí, a nakupování jim co nejvíce zpříjemnili. Čtěte více

Mibcon s nabídkou podnikových řešení na Androidu

28. 3. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Mibcon )
Mobilní informační systém vyvinutý společností Mibcon přináší řešení pro podporu obchodních, marketingových, distribučních či servisních činností prováděných v terénu, které je plně integrováno do stávajících podnikových systémů (např. SAP a dalších). Čtěte více