Mibcon s nabídkou podnikových řešení na Androidu

28. 3. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Mibcon )
Mobilní informační systém vyvinutý společností Mibcon přináší řešení pro podporu obchodních, marketingových, distribučních či servisních činností prováděných v terénu, které je plně integrováno do stávajících podnikových systémů (např. SAP a dalších).

Modul Mibsale je určený obchodním zástupcům výrobních a obchodních společností. Cílem je podpora obchodních návštěv u zákazníků, jednoduché a efektivní provádění veškerých potřebných úkonů od evidence schůzky, přes možnost vyplnit marketingový dotazník, až po realizaci vlastního prodeje.

Modul Mibfield je určený servisním a revizním technikům společností, které poskytují zákazníkům servisní služby, zásahy, údržbu či odečty přímo v terénu. Aplikace umožňuje zaznamenat průběh servisní zakázky, její kvalitu, vyhodnotit ziskovost a rozložení či vytížení kapacit jednotlivých pracovníků.

Modul Mibtransport je určený výrobním, obchodním a distribučním společnostem, provozujícím vlastní dopravu. Aplikace slouží řidičům jako elektronický plán rozvozu. Díky informacím o skutečném průběhu trasy může manažer sledovat veškeré odchylky v trase a efektivně tak řídit svůj vozový park.

Modul Mibwarehouse určený především skladníkům průmyslových podniků a obchodních společností skladujících zboží, výrobky, polotovary či suroviny. Aplikace výrazně usnadňuje a zjednodušuje administrativní práci skladníků při příjmu, výdeji či inventarizaci zboží a výrobků.

Štítky: 

Podobné články

MIBCON mění strukturu a akvíruje

2. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mibcon)
Poradenské firmy sdružené kolem společnosti MIBCON, jednoho z největších tuzemských SAP partnerů, přecházejí do holdingové struktury zastřešené podnikem MIBCON Group. Konsolidaci předcházelo několik akvizic, poslední z nich je slovenská INFORMA. Čtěte více

Hranice mezi jednotlivými prodejními kanály mizí, omnichannel se stává nutností

25. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mibcon)
Digitální transformace rozšiřuje možnosti prodejců přiblížit se přáním zákazníků. Hlavním důvodem stále masivnějšího růstu vícekanálového (omnichannel) prodeje je fakt, že zákazníci chtějí pohodlně nakoupit tam, kde právě jsou – v kamenném obchodě, mobilní aplikaci i na e-shopu. Čtěte více
Foto: Freeimages.com

Co očekávají lidé od nákupů v e-shopech?

16. 8. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mibcon)
Lidé v e-shopech nakupují rádi a stále častěji. Spolu s tím ale stoupají i nároky na internetové prodejce, kteří by měli investovat do technologií a využít je k tomu, aby pochopili, co zákazníci opravdu chtějí, a nakupování jim co nejvíce zpříjemnili. Čtěte více

Mibcon majetkově vstoupil do Greensoftu

9. 11. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mibcon)
Poradenská společnost Mibcon získala 50% podíl ve společnosti Greensoft. Mibcon transakcí získal kompetence v odvětví výrobních a projektově řízených firem, Greensoft naopak velkého partnera na trhu IT, a díky tomu může svým zákazníkům ve větší míře nabízet ostatní služby, řešení a technologie z portfolia skupiny Mibcon. Čtěte více