Pyrománie je zpět, AT Computers opět rozdává ohňostroje

5. 11. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers pro vás i letos přichystala předvánoční akci s názvem Pyrománie. Za zakoupené produkty se dočkáte odměny v podobě profesionálních ohňostrojů v hodnotě několika tisíc korun.

Pro zákazníky ATC je k dispozici až 2 000 profesionálních setů. Vyhrát přitom může opravdu každý. Podmínkou je registrovat se na www.atcomp.cz/megaakce a od 1. listopadu do 16. prosince 2015 nakoupit u AT Computers zboží alespoň za 199 999 Kč bez DPH.

Počet setů, které lze získat, je odstupňován podle objemu objednávek. Při nákupu za 555 555 Kč bez DPH a více obdržíte dva ohňostrojové sety, při nákupu v hodnotě nad 1 111 111 Kč bez DPH dokonce tři sety.

Ohňostroje třetí kategorie byly dříve určeny jen profesionálům, nyní je ale možné s nimi manipulovat už od 21 let. Ohňostroje budou doručeny do Silvestra 2015.

Letošní ohňostroje jsou sestaveny z  kalibru 38 mm a mají fantastické finále. Všichni výherci i jejich diváci se mají nač těšit.

Podobné články

E-mail v roce 2025: Bezpečnější, ale náročnější na správu

24. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Zatímco světem hýbou novinky z oblasti AI a sociálních médií, klasický e-mail prochází vlastní revolucí. Zásadní změny v zabezpečení a rostoucí výzvy s robotickými interakcemi budou formovat podobu e-mailové komunikace i v roce 2025. Pro firmy to znamená nutnost přizpůsobit se novým pravidlům, nebo riskovat ztrátu důležitého komunikačního kanálu. Čtěte více

E-commerce v roce 2025: Trendy, které rozhodnou o úspěchu

30. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Brilo)
E-commerce vstupuje do nové éry, která redefinuje způsob, jakým lidé nakupují a firmy prodávají. Rok 2025 se ponese ve znamení inovací, personalizace a technologických pokroků. Pro české obchodníky to znamená nejen příležitosti, ale i výzvy. Čtěte více
Tomáš Vacek, partner marketingové agentury Contexto

PR a marketing v době AI: Příležitosti a hrozby

3. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Contexto)
AI technologie se stávají neocenitelným pomocníkem v marketingu a PR. Nabízejí nové možnosti, jak přizpůsobit obsah konkrétním zákazníkům a poskytnout jim lepší zážitek. Automatizace však s sebou nese například i riziko ztráty lidské kreativity. Nad tím, jak ovlivní AI technologie trh marketingu a PR, se zamyslel Tomáš Vacek z marketingové agentury Contexto. Čtěte více

Transformace sociálních sítí na vlivné obchodní nástroje nabírá na obrátkách

29. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: LCG New Media)
Rok 2024 se ve světě digitálního marketingu a online obchodu jeví jako průlomový. Sociální sítě, které začaly jako jednoduchý nástroj pro navazování kontaktů, se postupně transformovaly v mocné obchodní nástroje. Čím je tento vývoj způsoben a jak ho využít pro zvýšení firemních zisků vysvětlují experti z agentury LCG New Media. Čtěte více