CZC.cz v roce 2013 s tržbami 1,75 miliardy korun

6. 3. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Tržby společnosti CZC.cz v roce 2013 činily 1,75 miliardy korun, což představuje 40% meziroční nárůst. Zároveň se za minulý rok rozrostla síť kamenných výdejen CZC.cz se na 50 poboček. Možnost bezplatných osobních odběrů preferovalo bezmála 75 % zákazníků. Nejprodávanějším zbožím byly notebooky, mobilní telefony a tablety.

Společnost CZC.cz rostla třetí rok v řadě. „Zatímco v roce 2011 jsme si meziročně polepšili o 30 % a zaznamenali tržby téměř 1 miliardu Kč, o rok později už jsme tento milník s tržbami přes 1,2 miliardy bezpečně překonali. Na kontinuální růst se podařilo navázat i v roce 2013, kdy jsme s téměř 40% růstem dosáhli na 1,75 miliardy Kč,“ shrnul hospodářské výsledky posledních let Tomáš Pilský, obchodní ředitel CZC.cz. „Cíl pro letošní rok je zřejmý – překonat hranici 2 miliard Kč,“ dodal Tomáš Pilský.

V roce 2013 nerostly jen tržby společnosti, ale ruku v ruce s rostoucím počtem kamenných poboček dále sílil také trend osobních odběrů. „Bezplatné osobní odběry v roce 2013 preferovalo bezmála 75 % našich zákazníků, což je o 9 % více než v předchozím roce. Síť kamenných výdejen CZC.cz se přitom za minulý rok rozrostla o 28 poboček a dovršila tak jubilejní hranice 50 kamenných prodejen po celé ČR,“ uvedl Kamil Demuth, marketingový ředitel CZC.cz.

Největšímu zájmu se v nabídce CZC.cz těšily notebooky, které si meziročně polepšily téměř o 20 %. Druhé místo připadlo na mobilní telefony, kterých se prodalo skoro dvakrát tolik než v roce 2012. Třetí místo pak obsadily tablety, v jejichž prodejích CZC.cz zaznamenalo meziročně růst o 110 %.

„Překvapením roku 2013 pro nás byl zvýšený zájem o TV příslušenství, které se v košících našich zákazníků objevovalo tři a půl krát častěji než v roce předcházejícím,“ vyhlásil skokana roku Kamil Demuth. „Souvisí to s naším úspěchem v segmentu televizí, jejichž prodeje se v minulém roce zdvojnásobily,“ dodal.

“Na druhou stranu nejslabší nárůst jsme zaznamenali v odvětví digitálních fotoaparátů, které je dlouhodobě pod tlakem chytrých telefonů, jež jsou vybavovány stále kvalitnějšími fotoaparáty,” uvedl Demuth. Oproti dynamickému růstu tržeb v ostatních kategoriích tento segment vzrostl pouze o 10 %.

Podobné články

CZC jako e-shop končí, po transformaci se stane součástí platformy Allegro

14. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
V souvislosti se začleněním CZC do mezinárodní struktury Allegro Group prochází nyní e-shop postupnou transformací. Nejpozději od konce září bude obchod dostupný již jen výhradně na platformě Allegro. Nový majitel však slibuje, že ostatní dlouhodobé charakteristické rysy tohoto obchodu bude i nadále rozvíjet a podporovat. Čtěte více

63 % Čechů nakupujících na e-shopech pro osobní účely stále používá stolní počítač

5. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Popularita a aktuální cenová dostupnost notebooků by mohla vyvolat dojem, že tradiční stolní počítače jsou už několik let otázkou minulosti. Skutečnost je však jiná, téměř dvě třetiny respondentů průzkumu CZC používají pro své osobní účely stále nepřenosné řešení. Čtěte více

Chytré náramky jsou přežitkem, Češi si rádi připlatí za sofistikovanější hodinky

27. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Chytré hodinky letos definitivně přebraly trh fitness náramků. Z letošních prodejů je navíc zřejmé, že jsou Češi v této kategorii poměrně nároční zákazníci a ocení kvalitu a pokročilé funkce. Čtěte více

Češi a nakupování vánočních dárků podle CZC.CZ

7. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Největší nákupní horečka právě začala, protože Češi nemají ještě nakoupeno na Vánoce. Tedy aspoň více než polovina z nich. Podle průzkumu CZC.CZ bude mezi dárky letos hodně elektroniky, nejčastěji pak mobilní telefony, chytré hodinky, sluchátka a herní příslušenství. Čtěte více