Genesys propojen s Lync
Nové řešení nabízí hlasovou a chatovou (instant messaging) komunikaci mezi jakýmkoli firemním zařízením využívajícím platformu Lync. Technologické řešení zároveň podporuje routingové funkce Genesys a propracované nástroje pro reporting a obsluhu zákazníků prostřednictvím vícero komunikačních kanálů.
„Integrace Genesys SIP serveru s Microsoft Lync Enterprise Voice platformou umožní operátorům kontaktních center využívat bohatých funkcí pro spolupráci a využívání multimédií při komunikaci se svými kolegy. Zároveň tyto funkce pomohou při komunikaci a obsluze zákazníků,” řekl Martin Veselka, viceprezident společnosti Genesys.
Microsoft Lync nabízí několik úrovní funkčnosti, které jsou efektivní v kombinaci s Genesys SIP serverem a řešením pro komunikaci se zákazníky: například uživatelský status v reálném čase (dostupný, zaneprázdněný, mimo kancelář atd.). Umožňuje také společnostem přesměrovávat hovory na volné pracovníky, ať se nacházejí na jakémkoli místě, třeba i mimo prostory společnosti.