Genesys: Martin Veselka

12. 10. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Genesys)
Martin Veselka (40 let) nastoupil do společnosti Genesys na pozici viceprezidenta prodeje pro region středovýchodní Evropy a Blízkého východu (CEEME). Do jeho kompetence nyní spadají veškeré obchodní aktivity v tomto regionu. Na vrcholovou manažerskou pozici přichází ze společnosti Nuance, v níž působil tři roky jako regionální obchodní manažer.
Martin Veselka, víceprezident prodeje společnosti Genesys

Veselka paří mezi přední odborníky na technologie call center. Stál u budování moderních zákaznických center zejména tuzemských bank a telekomunikačních operátorů. Podílel se například na projektech pro T-Mobile, Eurotel, Český Telecom, ČSOB, Českou spořitelnu, ŠkoFIN a další významné společnosti.

Společnost Genesys se letos osamostatnila od společnosti Alcatel-Lucent a patří mezi přední světové dodavatele technologií pro centra péče o zákazníky. Jejich informační systémy využívá například řada tuzemských bank a mobilních operátorů.

Martin Veselka je absolventem oboru systémového inženýrství na ČVUT Praha. Je ženatý a mezi jeho koníčky patří rodina, cestování a golf.

Štítky: 

Podobné články

Genesys propojen s Lync

23. 1. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Genesys)
Společnost Genesys integrovala komunikační platformu Microsoft Lync se svým řešením péče o zákazníky. Integrace vytváří kombinovanou komunikační platformu, díky níž mohou firmy propojit a sjednotit komunikaci uvnitř celé firmy s centrem péče o zákazníky (call centrem). Čtěte více

Průzkum: velké firmy se bojí sociálních sítí a e-mailu

29. 11. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Genesys)
Velké mezinárodní firmy se obávají komunikovat se zákazníky prostřednictvím sociálních médií. Více než polovina z 500 nejvýznamnějších firem světa uvedených v žebříčku Fortune 500 nenabízí možnost komunikace prostřednictvím sítí Twitter (55 % firem) a Facebook (51 % firem). Čtěte více