V Den dopravy zdarma se nakupovalo třikrát více
Zákazníci během této akce učinili téměř třikrát více objednávek než ve stejném období minulý týden a na dopravném tak ušetřili více než 5,5 milionu korun, které za ně zaplatily provozovatelé e-hopů.
Průměrná hodnota jedné objednávky byla 1 555 Kč. Pětinu objednávek lidé uskutečnili v elektronice, dále objednávali nejvíce zboží ze segmentů dům a zahrada a filmy, knihy, hry. Celkem za 24 hodin, kdy akce trvala, lidé uskutečnili v zapojených e-shopech 87 300 objednávek.
„Úspěch akce výrazně předčil naše očekávání. Naše odhady počítaly s nárůstem objednávek v řádu desítek procent. Zvýšení počtu objednávek o 191 % určitě nikdo nečekal, je to fantastický výsledek. Spokojenost e-shopů i zákazníků s akcí je pro nás dobrým impulzem pro pořádání Dne dopravy zdarma i příští rok," pochvaluje si úspěch akce Kamil Demuth.
Spokojenost s akcí potvrdil i jeden z předních českých e-shopů Kasa.cz. „Při Dni dopravy zdarma se naše tržby zvýšily řádově o desítky procent, prodejně to byl náš nejúspěšnější den v roce,“ řekla Jitka Součková, mluvčí e-shopu Kasa.cz a dodala: „Nejvíce zboží se prodalo v elektronice, především mobily, tablety, čtečky elektronických knih a hračky.“
Spokojeni s výsledky akce jsou i další e-shopy. "Akci Den dopravy zdarma’hodnotíme pozitivně, našim klientům se osvědčila. Jeden z nich za 2 dny trvání akce udělal obrat, který zvládne jindy za 2 týdny," řekl Vladimír Přichystal z marketingové agentury Besteto.cz.
Do akce „Den dopravy zdarma“ se mohly zapojit pouze e-shopy, které mají certifikát Ověřeno zákazníky. „Služba Ověřeno zákazníky zajišťuje nezávislé hodnocení e-shopů pouze od jejich reálných zákazníků.