Vybrané e-shopy jeden den zaplatí zákazníkům dopravu

22. 11. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz a DCD Publishing)
Den dopravy zdarma pro nakupující, který již několik let funguje ve světových e-shopech, dorazí 27. listopadu poprvé do ČR. Do akce je v současné době zapojeno přes 480 e-shopů a dopravné platí zdarma u objednávek nad 300 korun.
Foto: SXC.hu

K nákupu vánočních dárků v letošním roce využije e-shopy 96 % uživatelů internetu, kteří v předvánočním období v e-shopech denně utratí okolo 300 miliónů korun. Částečně ulevit českým nakupujícím může premiéra akce „Den dopravy zdarma“. Ta se uskuteční 27. listopadu a mohou se do ní zapojit e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky.

V e-shopech zapojených do této akce se v tomto období denně uskuteční 16 500 objednávek, při kterých zákazníci na dopravném utratí 1,5 milionu Kč denně. “Den dopravy zdarma je příležitost, jak přesvědčit k okamžitému nákupu ještě nerozhodnuté uživatele, kteří stále přemýšlí nad vánočními dárky, a zároveň i skvělá možnost, jak k nákupu přesvědčit ty zákazníky, kteří by jinak nakupovali v kamenných obchodech a ukázat jim tak výhody online nakupování,” uvedl Kamil Demuth z internetového rádce Heureka.cz. Už při premiérovém ročníku se odhaduje, že počet objednávek vzroste díky dopravě zdarma o desítky procent. V průměru lidé ušetří na jedné objednávce dopravou zdarma přes 100 Kč.

Avšak poštovné někdo uhradit musí. Protože to nebudou zákazníci, přechází tato povinnost na provozovatele e-shopů.

Inspirací pro Den dopravy zdarma je Freeshippingday.com, který vznikl ve Spojených státech a letos bude probíhat už pátý ročník, který se stejně jako v minulých letech setkává s velkým zájmem e-shopů i samotných zákazníků.

Do akce Den dopravy zdarma se mohou zapojit pouze e-shopy, které mají certifikát Ověřeno zákazníky. Seznam obchodů, které jsou do akce zapojeny, naleznou zákazníci na www.dendopravyzdarma.cz.

Štítky: 

Podobné články

eCommerce Insider: Česká e-commerce loni vzrostla o pět procent. Co ji čeká letos?

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK a Heureka)
Česká e-commerce zakončila rok 2024 s celkovým obratem 194 miliard korun, což znamená nárůst o pět procent oproti předešlému roku. Celkové roční skóre vylepšil tradičně nejsilnější poslední kvartál. Nejvýraznějšího růstu se vloni dočkaly kategorie spojené s udržitelností a volnočasovými aktivitami. Čtěte více

Češi utráceli. Tuzemská e-commerce v roce 2024 opět rostla

10. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Česká e-commerce má za sebou úspěšný rok 2024. V porovnání s tím předchozím vyrostly obraty o pět procent a e-shopy tak mohou být spokojené. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) lze očekávat obdobný pozitivní vývoj také letos. Čtěte více

Vánoční nákupy každý rok odkládáme. Dvě třetiny Čechů utratí za dárky stejně jako vloni

4. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Až v listopadu, kdy je vánoční sezóna už v plném proudu, nakupuje vánoční dárky nejvíce lidí. Mnohem více než třeba před dvěma lety. Vyplývá z velkého vánočního průzkumu nákupního rádce Heureka.cz. Nakoupit vánoční dárky během listopadu a prosince letos plánuje rovná polovina respondentů, přitom ještě před dvěma lety to byla “jen” třetina. Čtěte více

Česká e-commerce ve třetím kvartálu roku 2024 nadále rostla

18. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšných předchozích dvou kvartálech podařilo udržet pozitivní trend i nadále. Třetí čtvrtletí tohoto roku skončilo s celkovým nárůstem tržeb o pět procent. Z pravidelné analýzy Heureka eCommerce Insider zároveň vyplývá, že se mírně snížila průměrná hodnota objednávky na 1 389 Kč. Čtěte více