Další zákazníci nakupují v e-shopech a to i po telefonu
Aby zákazníci mohli užít nižších cen a dalších výhod, které e-shopy zákazníkům nabízí, nepotřebují ani připojení k internetu – objednávat zboží mohou i telefonicky. Call centrum Kasa.cz v prvním čtvrtletí 2012 registrovalo sedmnáctiprocentní meziroční nárůst vyřízených telefonických požadavků, přičemž objednávky tvoří 25 procent všech hovorů
Celosvětově se prosazuje trend osobního vyzvedávání zboží zakoupeného přes internet a reagují na něj i přední čeští internetoví prodejci, kteří otvírají vlastní kamenné pobočky: „Osobní odběr zboží využívá čím dál tím více zákazníků. Potvrzují to nejen nezávislé průzkumy chování nakupujících na internetu, ale i naše vlastní statistiky,“ uvedla Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz. Zákazníci prodejen hodnotí především rychlou dostupnost zboží a možnost si jej před nákupem prohlédnout a vyzkoušet. Velkou výhodou je i dobře dostupná lokalita, a to jak vlastním autem, tak i městskou hromadnou dopravou.
K častým dotazům patří také provozní doba výdejních míst, možnost platby kartou, dostupnost zboží anebo způsoby a ceny dopravy. Průměrně telefonistky na call centru Kasa.cz odbaví 800 hovorů denně, zvládat ale musí i špičky, které tradičně zavládnou před prázdninami, začátkem školního roku a především v předvánočním období, kdy počet vyřízených hovorů často překročí hranici 3 000, přičemž se zákazníci nemusí obávat dlouhého čekání na lince.