Konica Minolta rozšiřuje garanční servis tiskáren
Všichni zákazníci, kteří nakoupí tisková zařízení prostřednictvím distribučních kanálů Konica Minolta na českém trhu, tak získají přístup k rychlému a kvalitnímu záručnímu i pozáručnímu servisu.
Nová spolupráce mezi výrobcem tiskáren Konica Minolta a servisní firmou
SIL je dalším z řady kroků rozšiřujících portfolio služeb
distribučních společností, mezi které patří SWS a.s., eD' system Czech,
a.s. a AT Computers. Ti si od ní slibují především zvýšení komfortu pro
své zákazníky a resellery.
„Společnost SIL Eastern Europe a.s. dlouhodobě patří k největším
servisním společnostem výpočetní techniky v České republice. Využitím
jejich sítě se rozšiřuje počet autorizovaných servisních míst našich
tiskáren.“ říká Pavel Čurda, obchodní ředitel Konica Minolta. Dohoda
zaručuje příjem a evidenci servisovaných zařízení, jejich diagnostiku a
následnou opravu. Nadstandardní službou pak je vyrozumění zákazníka
o přijetí zakázky a o přibližném termínu a ceně jejího vyhotovení.
U záručních oprav potom experti společnosti SIL rozhodují
o oprávněnosti záruky dle Záručních podmínek
V současné době tak zajišťují servis strojů Konica Minolta dvě společnosti – Dileris a SIL, obě společnosti poskytují kompletní servis tiskárnám a multifunkčním zařízením formátu A4. Novinkou v rámci servisních služeb je možnost vyzvednutí zařízení přímo u zákazníka. V uplynulých měsících probíhalo testování provozu servisních zakázek, od prvního června pak byl servisní program spuštěn v ostrém provozu