Webnode

Ilustrační foto (autor Sebastian Herrmann)

Webhostingovou společnost Webnode koupilo belgické team.blue

10. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Webnode)
Brněnská firma Webnode, která cílí primárně na živnostníky a menší podniky, kterým umožňuje mít jednoduchou formou internetovou prezentaci, mění majitele. Kompletní podíl od stávajících vlastníků, zakladatele Víta Vrby a fondu Reflex Capital, kupuje belgická webhostingová společnost team.blue. Čtěte více

Novým CEO společnosti Webnode se stal Josef Hos

25. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Webnode)
Webnode, tvůrce nástroje na tvorbu webových stránek, jmenoval Josefa Hose do pozice výkonného ředitele. Funkci, v níž vystřídal Ondřeje Kratěnu, zastává od února 2019. Josef Hos přišel z Avastu, odkud si přinesl řadu zkušeností s online marketingem, e-commerce, produktovým managementem nebo řízením provozu na podporu obchodu a marketingu. Čtěte více

O úspěchu webových stránek rozhodují i zvolené barvy

12. 9. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Webnode)
Noví návštěvníci webu se o setrvání na stránkách nebo o jejich okamžitém opuštění rozhodují během několika prvních sekund návštěvy. Velmi důležitý aspekt přitom hrají použité barvy. Které barvy preferují ženy a které muži, a jak barevně pojmout stránky, aby z nich návštěvníci neutíkali? Čtěte více

Kvůli svým webům české firmy přicházejí o stamiliony

16. 6. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Webnode)
Vlivem minimální či dokonce žádné aktualizace prezentace svých služeb na internetu přicházejí tuzemští podnikatelé o stovky milionů korun ročně. Z analýzy podnikatelských webů, kterou provedla společnost Webnode, vyplývá, že svou internetovou prezentaci pravidelně aktualizuje pouze 12 % živnostníků. Jen o něco lépe jsou na tom firemní weby. Čtěte více