Chatboti

Embedded thumbnail for Nvidia Chat with RTX umožní vytvářet a lokálně provozovat AI chatboty

Nvidia Chat with RTX umožní vytvářet a lokálně provozovat AI chatboty

Přidáno: 25. 3. 2024

Chatboty běžící díky cloudovým serverům založeným na technologiích společnosti NVIDIA využívají každý den miliony lidí po celém...

Osobní zkušenost s chatboty či voiceboty už mají tři čtvrtiny Čechů

16. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Enehano Solutions)
S komunikací s chatboty, voiceboty či virtuálními asistenty má osobní zkušenost již 74 % Čechů ve věku od 18 do 65 let. Jejich dojmy jsou sice spíše pozitivní, ale také velmi různorodé, což je dáno velkými rozdíly v kvalitě zpracování těchto nástrojů umělé inteligence. Špatné zkušenosti souvisejí především s nedostatečnou úrovní chatbotů či voicebotů. Čtěte více

SAP představil využití AI agentů. Asistent Joule pokryje 80 % nejčastějších úkolů

14. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Společnost SAP představila na své výroční konferenci řadu novinek z oblasti umělé inteligence. Digitální asistent Joule začne využívat AI agenty a bude podporovat 80 % nejčastějších pracovních úkolů v systémech softwarové společnosti. Mezi další inovace patří řešení SAP Knowledge Graph nebo pokročilé funkce pro vývojáře. Čtěte více

Konec chatbotů? Salesforce představil nové AI agenty Einstein SDR a Einstein Sales Coach

10. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce představila dva nové plně autonomní prodejní agenty Einstein Sales Development Rep (SDR) Agent a Einstein Sales Coach Agent. Tyto inteligentní nástroje, které budou k dispozici v říjnu, jsou postaveny na systému Salesforce Einstein 1 Agentforce a pomáhají prodejním týmům urychlit růst tržeb. Čtěte více

Salesforce uvádí na trh prvního autonomního agenta s umělou inteligencí

5. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce představuje novinku Einstein Service Agent, prvního vlastního plně autonomního agenta s umělou inteligencí. Einstein Service Agent překonává běžné chatboty díky své schopnosti porozumět široké škále servisních problémů a schopnosti jejich vyřešení bez předem naprogramovaných scénářů, čímž pomáhá daleko efektivněji poskytovat služby zákazníkům. Čtěte více

Zákazník nechce čekat, až si operátor udělá čas – řešením péče o zákazníka může být AI

20. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Udržet si v dnešní době zákazníka může být náročné. S jejich spokojeností, a tím pádem i věrností, může pomoci umělá inteligence. Umělá inteligence (AI) má potenciál zlepšit konkurenceschopnost firem, a tak i zákaznickou zkušenost. Nicméně, právě české firmy zde stále mají velké rezervy… Čtěte více

Virtuální asistentky využívá alespoň občas 46 % Čechů

23. 6. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Agnostix)
Služby konverzační umělé inteligence v podobě virtuálních asistentek nebo asistentů využívá alespoň někdy téměř polovina Čechů. Nejčastěji Češi komunikují s virtuálními asistentkami skrze telefon, ostatní zařízení jako televize nebo reproduktory jsou zatím spíše výjimkou. Z konkrétních služeb vede jasně Google Asistent, druhá je Siri od Applu. Čtěte více

Virtuální asistenti se v roce 2023 výrazně prosadí nejen ve veřejném sektoru

15. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Daktela)
Vlivem digitalizace dochází k proměnám nespočtu různých odvětví a ani segment kontaktních center není výjimkou. V průběhu času se díky využívání moderních technologií dostal na sofistikovanější úroveň, přičemž se trend optimalizovaných komunikačních kanálů, automatizovaných asistentů, virtuálních pomocníků nebo třeba chatbotů a voicebotů následně rozšířil do úplně nových oblastí podnikání. Čtěte více