V Las Vegas proběhla partnerská konference HP Amplify. Hlavním tématem byla budoucnost práce s AI

12. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP Inc. uspořádala v Las Vegas každoroční partnerskou konferenci HP Amplify. Ve dnech 5. až 7. března 2024 se sešlo přes 1 500 osobností z celého světa, aby diskutovali o budoucnosti. Letošní téma nese název Future Ready - United We Win a bude se zabývat konvergencí hybridních systémů a generativní umělé inteligence (AI).

Hovořilo se však také o budoucnosti práce a příležitostech k dlouhodobému a udržitelnému růstu. V neposlední řadě HP představilo i nejnovější vylepšení programu Amplify channel a odhalí řadu nových produktů a řešení.

Na dvoudenní akci vystoupil prezident a výkonný ředitel HP Inc. Enrique Lores a hvězdná sestava generálních ředitelů prestižních firem z řad aliančních partnerů společnosti HP. Nechyběli ani generální ředitel společností Google a Alphabet, Sundar Pichai, předseda a generální ředitel společnosti Microsoftu Satya Nadella, Patrick Gelsinger z Intelu a řada dalších. Členové výkonného týmu HP se v průběhu akce rovněž podělili o aktuální novinky zaměřené na podporu růstu partnerů.

„Partneři hrají klíčovou roli při naplňování naší strategie Future Ready, proto chceme nadále přinášet do prodejního kanálu inovace a vylepšení partnerských programů,“ prohlásil Kobi Elbaz, HP SVP a generální ředitel pro globální prodejní kanály, inovace a provoz. „S našimi obchodními partnery nás pojí dlouhá historie spolupráce a důvěry. Tento týden jsme představili na konferenci HP Amplify práci, díky níž vnášíme na trh inovativní řešení pro naše partnery a zákazníky.“

Na konferenci se sešlo více než 2 000 účastníků z 95 zemí s cílem seznámit se s nejnovějšími špičkovými produkty a řešeními společnosti HP. Na expozice o rozloze více než 2 700 m2 byly představeny přístroje využívající umělou inteligenci a hybridní systémy.

Závazek k udržitelnosti

Partnerská konference HP Amplify je zcela uhlíkově neutrální akce, která je poháněna 100% obnovitelnou energií a koná se v prostorách, které jsou certifikovány jako LEED Gold. Při jídle se nebudou používat žádné jednorázové plasty a zbytky jídla budou věnovány místní potravinové bance. Společnost HP navíc měřila ekologickou stopu akce a zakoupila kompenzace ke zmírnění emisí uhlíku.

Profilová karta firmy

HP Inc.

HP Inc.

Naší vizí je vytvořit technologii, která každému změní život k lepšímu – každému člověku, každé organizaci a každé komunitě na celém světě – a to kdekoli. To nás motivuje a inspiruje dělat to, co děláme. A vyrábět to, co vyrábíme. Objevovat a znovuobjevovat. Vytvářet technologie, které ohromují. Nepřestáváme jít energicky za svým, protože ani vy nepřestáváte. Také znovuobjevujete způsob, jakým pracujete. Jakým si hrajete. Jakým žijete. Díky našim technologiím znovuobjevíte svět.

To je naše poslání. To je společnost HP v novém kabátě.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Jan Bureš, country leader CZ/SK ve Fujitsu

Jan Bureš (Fujitsu): Na éru AI jsme dobře připraveni

5. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Janem Burešem, country leaderem CZ/SK ve Fujitsu, jsme hovořili o nabídce společnosti pro oblast umělé inteligence. Na následujících řádcích se tak můžete seznámit s produkty a službami Fujitsu pro tento segment, ale i s přístupem společnosti k bezpečnosti dat nebo kooperací s dalšími dodavateli, a hlavně s partnery. Čtěte více

Ve druhém čtvrtletí bylo na AI připraveno 14 % prodaných PC

27. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canalys)
Podle nejnovějších údajů společnosti Canalys bylo ve 2. čtvrtletí 2024 dodáno 8,8 milionu počítačů s umělou inteligencí. Tato zařízení jsou definována jako stolní počítače nebo notebooky, které obsahují čipovou sadu nebo dedikovaná jádra pro specializované pracovní úlohy AI (například NPU). Čtěte více
Martin Moravec, One Lenovo channel sales leader ve společnosti Lenovo

Lenovo AI: Komplexní strategie a dlouhodobý závazek

7. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Lenovo dnes využívá umělou inteligenci napříč celým svým portfoliem. Integruje ji jak do koncových zařízení, jako jsou počítače nebo chytré telefony, tak i do široké škály infrastrukturních produktů. O současnosti a budoucnosti AI v pojetí společnosti Lenovo jsme mluvili s Martinem Moravcem, který v této společnosti působí jako One Lenovo channel sales leader. Čtěte více

Jakub Opálka (Salesforce): AI přináší do oblasti CRM systémů zásadní změny

11. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Rozhovor s Jakubem Opálkou, territory managerem společnosti Salesforce, odhaluje vliv umělé inteligence (nejenom) na svět podnikových CRM systémů. Kromě dopadů a využití AI v oblasti CRM platforem jsme hovořili také o bezpečnosti dat, které AI svěřujeme, nebo o vnímání důvěry v digitální éře. Prostor dostalo i působení společnosti Salesforce na českém trhu. Čtěte více