S IBM divizí DNS za světla i za tmy
Pro své partnery a zákazníky uspořádala divize IBM společnosti DNS společenské setkání v nejvyšší budově v Praze. Se sny a vizemi vystoupil Petr Poláček, generální ředitel DNS. Ten všem partnerům poděkoval za obchod, který v loňském roce spolu uskutečnili a díky čemuž se DNS mimořádně dařilo. Poté představil obměněnou verzi týmu IBM v DNS pod vedením Petra Plodíka. Divize je v ČR jedničkou na trhu v prodeji Power serverů, IBM softwaru a díky letošnímu prvnímu čtvrtletí navíc i jedničkou na trhu v oblasti System x serverů. Úspěchy DNS slaví také na poli sociálních sítí. Na partnerském portálu Betterway je v tuto chvíli registrováno 800 uživatelů, kterým přináší veškeré informace ze světa společnosti DNS a jejích dodavatelů. Petr poté odhalil největší novinku – DNS se zaměří na práci s koncovými zákazníky. Avšak není se čeho bát, distributor s přidanou hodnotou stále zůstává u modelu B2B a na koncové zákazníky nikdy přímo nepůjde. Posláním nového týmu uvnitř divize IBM je pomoci obchodním partnerům u koncových zákazníků při umisťování služeb a dodat jim přidanou hodnotu. DNS se přitom bude věnovat primárně plánování a budování infrastruktury a transformace do nové éry služeb. Závěrem Petr všechny ubezpečil, že DNS nebude provozovat svůj cloud, ale nabízet ho prostřednictvím obchodních partnerů.
Svých pět minut jako host dostal následně Branislav Šebo, generální ředitel IBM. Krátce pohovořil o změnách společnosti IBM, pro kterou z hlediska transformace bude tento rok klíčový. Pochválil tým IBM v DNS a vyzdvihl, že jeho práce je skvělá. Na závěr vyřkl své přání, aby za rok, až se uskuteční další setkání, obchod narostl více než dosud.
Petr Plodík, ředitel divize IBM v DNS, který vystoupil následně, pěl jen chválu. S radostí oznámil, že pro partnery má k dispozici kompletní portfolio IBM produktů. Příjmy divize se mění, software roste a v tuto chvíli tvoří téměř 40 % celkových příjmů divize. Také doporučil, aby partneři nabízeli hardware společně se softwarem. Partnerská báze divize narostla za uplynulý rok o 12 %. Důležitou přidanou hodnotou je také marketing, IBM divize ročně uspořádá téměř 130 marketingových aktivit. DNS měla také jako jedna z prvních v Evropě objednávky na IBM software v režimu as a service. Celému týmu v obchodních aktivitách pomáhá systém pro správu obchodních aktivit postavený na produktu IBM Focal Point. Na závěr svého vystoupení kvitoval, že IBM má řadu skvělých softwarových řešení, která řeší potřeby zákazníků v oblastech cloudu, mobilních technologií, sociálních sítí, velkých dat a bezpečnosti. V České republice prý čeká na partnery s IBM sofwarem řada nových a zajímavých ochodních přiležitostí, které společnost DNS ráda podpoří.
Následně, když už slunce zapadlo a venku nastala tma, se pozornost obrátila k oceňování nejvýznamnějších partnerů.
Dost už bylo pracovní části a tak přišla vhod i zábava. Se svým beatboxovým vystoupení všechny pobavili Nasty a En.drů. Následně večer patřil kocháním se pražskými panoramaty, volné zábavě a dobrému jídlu.