QNAP partnerům představil novinky ze světa „NASek“
Jako první vystoupil Václav Štajner, business development manažer QNAPu, který společnost uvedl a představil široký okruh oblastí, ve kterých se NAS servery výrobce uplatňují. Dále partnery informoval, jaké programy mohou v rámci spolupráce využívat. Partneři se svými projekty se mohou obracet pro řešení projektové podpory na autorizované distributory. U reklamací s pokročilou výměnou pak zákazníci nemusí komunikovat přes prostředníka ve formě distributora a partnera, ale mohou jednat přímo se společností QNAP. Z benefitů zmínil Václav Štajner program NFR, jehož využití může partnerům zajistit výraznou slevu na nákup produktu, který bude testován nebo vystaven.
Druhou částí programu byla prezentace novinek z oblastí hardwaru i softwaru produktovým manažerem QNAPu Jeromem Jaussaudem. Velká část se týkala NAS určených pro firmy. Vyzdvižena byla řada TS-x53B opatřená čtečkou SD karet, porty USB-C a USB 3.0, PCIe sběrnicí a OLED s dotykovými tlačítky se zamezením proti vniknutí prachu. Oproti tomu model TVS-882BR disponuje Blu-ray mechanikou, která umožňuje záznam na BR disky. Ty poskytují mnohonásobně delší dobu uložení dat než pevné disky.
Část prezentace věnovaná softwaru byla zaměřená na nejnovější verzi systému QTS 4.3, jehož možnosti lze rozšiřovat prostřednictvím katalogu App Center. V katalogu se nacházejí aplikace vyvinuté společností QNAP, jejími partnery i třetími stranami. Dostupné programy umožňují nejen vzdálenou správu, která zajisté partnerům velice usnadní práci, ale i využití plnohodnotné virtualizace nebo sdílení a synchronizaci dat napříč různými platformami. Například za pomoci aplikace Cinema 28 lze současně streamovat audio či video až na osm zařízení. Prostřednictvím aplikace Q’center lze centrálně spravovat či plánovat aktualizace a jiné úpravy u klientských QNAP NAS. K dispozici je samozřejmě mnoho dalších vylepšení u funkcí, které uživatelům umožňují zvýšení produktivity, např. Qtier, QRM+, Qsirch, Qmail agent, QIoT nebo IFTTT Agent a další.
V závěrečné části setkání si mohli partneři NASky osobně vyzkoušet a položit své dotazy. Atmosféru podtrhlo i netradiční prostředí ve Forbidden Spot, kterým se QNAP chtěl odlišit. Firma navíc chtěla vzbudit dojem, že se snaží pracovat netradičně, nejen u partnerů, ale i u novinářů, jejichž prostřednictvím své novinky na stejném místě představila i široké veřejnosti.