Prodejci tiskáren Kyocera navštívili Japonsko
Prodejci se seznámili s nejnovějšími trendy z oblasti tisku a seznámili se s aktuální prodejní strategií. Dále si také vyslechli celou řadu zajímavých názorů na další vývoj trhu práce s dokumenty a měli možnost setkat se s vedením firmy Kyocera.
Účastníci byli vybráni na základě svých obchodních výsledků u společnosti Janus, která je výhradním distributorem tiskových zařízení Kyocera na českém trhu. „Motivační program, který jsme pro naše partnery vyhlásili v předchozím fiskálním roce, se setkal s opravdu pozitivní reakcí,“ uvedl Radim Vogel, obchodní ředitel dealerského prodeje společnosti Janus.
Během pětidenního programu stihli čeští prodejci za doprovodu zástupců společnosti Kyocera navštívit Osaku a Kjóto, prohlédnout si slavné kláštery v Kiyomizu a Tneryuji, zúčastnit se čajového ceremoniálu a vyzkoušet si rafting na řece Hozugawa. Na programu byla i návštěva japonských zahrad nebo možnosti pořízení nejmodernější japonské techniky.
„Jsme rádi, že jsme mohli naše nejlepší partnery vzít přímo do hlavního centra strategie, obchodu a vývoje značky Kyocera, jejíž produkty úspěšně prodávají, a seznámit je s vrcholovým managementem a jeho vizemi,“ okomentoval Radim Vogel. „Partneři měli také možnost vidět vše, co je pro Japonsko typické, ochutnat pravé japonské speciality či si vyzkoušet svezení tradiční rikšou. I když máme pro naše prodejce různé motivační akce, tahle byla první takového rozsahu. Protože se osvědčila, plánujeme na ni do budoucna navázat.“