Přepište dějiny, otevíráme zlatou bránu!

6. 3. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD BV)
Nejspíš neexistuje Čech, který by během minulého měsíce minimálně desetkrát neslyšel o Naganu, neviděl alespoň jednu reportáž a nezaznamenal nějakou vzpomínkovou akci. Zlatí hoši zkrátka táhnou i po dvaceti letech. V duchu legendárního vítězství uspořádala společnost MMD BV pro své distributory a top prodejce monitorů Philips a AOC již tradiční Quarterly Business Review, díky kterému se stal na chvíli hokejistou každý.

Ve čtvrtek 22. 2. 2018, přesně 20 let po slavném vyvrcholení turnaje v Naganu, se sešlo přes dvacet obchodních partnerů společnosti MMD BV v Síni slávy českého hokeje, aby si vyslechli novinky, které pro ně na nadcházející sezónu připravily značky Philips a AOC, ale také o tom, jak se dařilo v minulém roce firmě MMD BV.

„Bylo skvělé sejít se zrovna tady, v hokejové síni slávy na den přesně od slavného Nagana. O to lepší bylo, že jsme v této slavnostní chvíli zároveň oznamovali obchodní výsledky minulého roku a to, že jsme se stali jedničkou na trhu v prodeji monitorů Philips a AOC. Bylo to pro nás takové malé, osobní Nagano,“ uvedl František Koutník, country manager pro ČR a SR.

Obchodní partneři byli prvními návštěvníky znovuotevřené Síně slávy českého hokeje, jelikož se akce konala v předvečer znovuotevření pro veřejnost. Mohli si tak, jako první, prohlédnout zbrusu novou expozici o české stopě v NHL a změřit své síly celkem v šesti disciplínách, mezi které patřila například střelba s tečí nebo přesná přihrávka.

Pomyslnou třešničkou večera bylo promítání dokumentu Zlatá cesta s živým komentářem Martina Procházky, jezdím z útočníků zlatého týmu, který dokument obohatil o své vlastní zážitky a příhody ze ZOH 1998 a odpověděl na mnohé zvídavé dotazy zúčastněných.

Zlatí hoši, obchodní úspěchy, ale také nově nabyté hokejové dovednosti. V takovém duchu se neslo setkání obchodních partnerů MMD BV, díky kterému zaplesala i ta nejmenší hokejová dušička zúčastněných.

Obrazová galerie:
Štítky: