Představení novinek HP jinak
Po originálním úvodu, kdy byla představena historie společnosti HP pomocí světelné show, vystoupilo vedení HP v čele s generální ředitelkou Erikou Lindauerovou a channel managerem Pavlem Machovským. Během krátkých vstupů představili partnerům nový koncept nejen partnerských setkání, ale i značky HP jako takové a navnadili je na navazující semináře. Následně se partneři rozdělili na několik skupin a postupně si prošli řadu workshopů – inkoustové tiskárny, laserové tiskárny, pracovní stanice, desktopy a monitory, zajímavou formou byl prezentován spotřební materiál a jednoznačně nejnavštěvovanější byla ukázka premium produktů.
Klíčovou prioritou pro HP je vzdělávání partnerů. Důkazem byly přednášky tvořené případovými studiemi na téma tiskárny a počítače formou služby. HP dále zařadilo do agendy několik témat pro rozvoj partnerského prodeje, jako například marketing v sociálních médiích nebo čerpání evropských dotací.
Nechyběl ani dlouhodobý partner HP, společnost Microsoft, s přednáškou o využití všech funkcí a možností na nových zařízeních s Windows 10. Odpoledne plné přednášek pak zakončil přehled klíčových obchodních nástrojů HP.
Po ukončení školící části měli partneři možnost posedět nad sklenkou vína se známou osobností. V Čechách se úkolu zhostil Martin Horský, který přestavil svůj projekt EVIPA, díky němuž se umístil v žebříčku „30 pod 30“ časopisu Forbes.
Následovala večeře a volná zábava, která pokračovala až do ranních hodin.