Parník eD s 10 miliardami Kč na palubě
Na parníku plulo 250 lidí, které nejprve osobně při vstupu na palubu přivítal obchodní a marketingový ředitel Petr Schrom společně se sličnými Havajankami, které každému účastníkovi zavěsily na krk věnec z květin a podaly tradiční havajský uvítací drink.
V průběhu plavby Petr Schrom účastníkům sdělil: „Tato loď veze na své palubě dealery, kteří mají roční potenciál prodeje v IT přes deset miliard Kč, ale je bezpečná a jistě vydrží i pestrý program, který byl pro vás připraven,“ poté již loď odrazila od břehu a nabrala kurz Vranovská přehrada.
V průběhu plavby se bylo na co koukat. Před samotným programem byl účastníkům plavby oficiálně představen nový generální ředitel eD‘ system Czech, Pavel Pölzer, který využil příležitosti zastávky ve zdymadlech a krátce se představil.
Tematický program se nesl v duchu havajské aloha party. Pozvaní partneři mohli zhlédnout tři bloky podmanivých havajských tanců v provedení exotických tanečnic. Celkovou atmosféru umocnilo krásné slunečné a velmi teplé počasí, osvěžující míchané koktejly i netradiční, ale ladná hudba skupiny Marimba Mama.
Zájemci mohli vyzkoušet různé druhy ručně balených doutníků pocházejících z exotických krajin. Ochutnávka byla doplněna o zajímavosti z výroby doutníků, o ořezávání a zapalování doutníků a popsány byly i jednotlivé nabízené druhy. Rušno bylo také u degustace pravých archivních rumů z oblasti karibiku a fotostánku Canon, který lákal k focení nejen s lodními plavčicemi.
Konec plavby pak završila bohatá tombola, jejíž výtěžek byl věnován prostřednictvím eD Fondu pomoci Občanskému sdružení Villa Vallila – které poskytuje lidem s postižením podporu při začlenění do běžného prostředí v oblasti pracovní i společenské.
Partnery akce, kteří napomohli k realizaci letošního eD parníku byly společnosti Acer, APC, CA, Canon, Epson, HP, Lynx, Microsoft a Symantec. Mediálním partnerem Reseller Magazine.
„Všem partnerům tímto děkuji za to, že dorazili, a těším se na další spolupráci. Je dobré plout na společné lodi a tak věřím, že se opět příští rok sejdeme a uvítáme i nové cestující. Stačí s námi dělat byznys a dostat se mezi naše premium partnery,“ vzkázal všem dealerům Petr Schrom.