Na střelnici s nejlepšími partnery Kaspersky Lab
Úvodní prezentace patřila Janu Sekerovi, regionálnímu manažerovi Kaspersky Lab, který se mimo jiné pochlubil, že společnost má již 36 regionálních poboček včetně České republiky a působí ve více než 200 zemích. Během loňského roku zaznamenala společnost Kaspersky Lab celosvětově sedmiprocentní nárůst tržeb na 711 miliónů dolarů a 20 milionů aktivovaných produktů. V regionu Česká republika, Slovensko a Maďarsko roste značka v řádech desítek procent a to výhradně přes nepřímý prodej, distributory a prodejce. Jan Sekera představil i regionální tým, který se v posledních měsících utěšeně rozrůstá.
V druhé části své prezentace se Jan Sekera zaměřil na aktuální bezpečnostní hrozby v kontextu s technologickými trendy a shrnul také závěry několika průzkumů. V závěru prezentace dostaly prostor vybrané bezpečnostní produkty a služby.
Michal Lukáš, presales engineer & certified trainer v Kaspersky Lab, ve své prakticky zaměřené prezentaci ukázal některé možnosti administrátorské konzole řešení Kaspersky Lab Security Center, která je schopna spravovat celou řadu rozmanitých zařízení, aplikací a služeb, a věnoval se také řešení Secure Mail Gateway pro zabezpečení elektronické pošty ve virtualizovaných prostředích. Dopolední program uzavřela marketingová prezentace Martiny Leškovské, senior marketing managerky v Kaspersky Lab, a Yuliyi Ponomarevy, head of channel marketing v Kaspersky Lab. Kromě informací o partnerském portálu se hosté dozvěděli například o změnách v partnerských programech pro resellery a distributory.
Army Park Ořechov
Náplň odpoledního programu byla pro hosty do poslední chvíle překvapením. Až cestou se dozvěděli, že je čeká návštěva vojenského parku Ořechov. V prostoru bývalé protiletadlové raketové základy čekala na hosty řada nejrůznějších aktivit, ve kterých se vzájemně utkali v týmové soutěži. Každý z týmů během odpoledne absolvoval střelbu z malorážky, „rozborku a sborku“ kulometu, prohledání minového pole, šifrování a dešifrování zprávy s úkolem odpálit raketu nebo střelbu z paintballových zbraní na terč za – ne zrovna pomalé a pohodlné – jízdy v obrněném transportéru. Na vítězný tým čekala projížďka v tanku. Ve volných chvílích si bylo možné projít i volitelná stanoviště a prohlédnout si výše zmiňovaný tank nebo si zastřílet z dalších zbraní.
Slavnostní večeře
Posledním bodem na programu setkání byla slavností večeře s vyhlášením nejlepších partnerů roku, jejímž dějištěm se stala vyhlídková restaurace Sunset.
Ocenění pro nejlepší partnery roku si odnesly firmy:
- 2F 2000 v kategorii Best Corporate Distributor 2015, CEE
- AT Computers v kategorii Best Retail Distributor 2015, CEE
- PCS v kategorii Best Corporate Reseller 2015, CEE
- Alza.cz v kategorii Best Retail Reseller 2015, CEE
- PCS v kategorii Best Deal of the year 2015, Czech Republic
- AEC v kategorii Best Deal of the year 2015, Slovakia
- IMG Solution v kategorii Best Deal of the year 2015, Hungary
Kromě stylového prostředí a výborného servisu hosté ocenili příjemnou atmosféru doplněnou živou hudbou pěveckého dua, noční vyhlídku na Brno z přistávací plochy pro vrtulníky, triky kouzelníka s mikromagií či slavnostní nakrojení dortu.