Manažeři mění lakýrky za kopačky aneb s Veracompem za fotbalem
„Z výsledků historicky prvního ročníku turnaje v malé kopané, který jsme v minulém týdnu pořádali pro naše obchodní partnery, jsme nadšení. Nejenže to byla ideální forma teambuildingu, ale v neformální atmosféře se podařilo prodiskutovat i řadu důležitých záležitostí týkajících se firemní strategie s ohledem na změnu jména společnosti a novou vizuální identitu, kterou jsme začátkem září představili,“ uvedl ředitel pořádající společnosti Veracomp Petr Janda.
Obchodní kontakty nebo zábava? Obojí!
„Dlouho jsme přemýšleli, co zajímavého našim partnerům nabídnout. Jsou to převážně IT specialisté, a ačkoliv se může zdát, že nejraději sedí v kanceláři za svými počítači, není tomu tak. S nápadem sportovního turnaje v kopané jsme zabodovali,“ dodal Janda.
Uspořádání sportovního klání může být efektivním způsobem rozšíření obchodní sítě, stejně jako posilování vztahů se stávajícími obchodními partnery a kolegy. Náklady na jednodenní sportovně relaxační program ve srovnání s pořádáním odborných konferencí a podobných networkingových aktivit nedosahují nijak závratných výšek. „Historicky první Veracomp turnaj rozhodně nebyl tím posledním, sportovní aktivity se ukázaly jako vhodný nástroj podpory firemní image,“ uzavřel Petr Janda.
Veracomp turnaj ovládl tým ASCIInet, který zvítězil ve čtyřech z celkových šesti odehraných utkáních s celkovým skóre 12:6. Tým tak mohl zaslouženě slavit své vítězství v tomto premiérovém ročníku turnaje. Kapitán vítězného týmu ASCIInet, Aleš Vytiska, pochválil kvalitu soupeřů i celkovou organizaci turnaje a těší se na další ročník, kde se bude snažit se spoluhráči prvenství obhájit.