Ledové radovánky s DNS a IBM Software
Úvod setkání obstaral Petr Plodík z DNS. Pohovořil o aktivním přístupu distributora k partnerům, o klíčových oblastech pro současnost i budoucnost (cloud, sociální média, informace a mobilita) a z nich vyplývajících příležitostech, ale i hrozbách, o podpoře řešení MSP a ASL, o SSD divizi v DNS a o synergii IBM Software + Hardware. Představil také členy divize IBM Software.
Jan Valdman (DNS) začal upozorněním na jasně patrný trend, kdy o investicích do IT přestávají rozhodovat IT manažeři, ale stále častěji vedoucí jiných firemních úseků. S nimi je ale potřeba jednat jinak („mluvit jejich řečí“), protože řeší jiné problémy a jinak k nim přistupují, což může v podnicích často vyvolávat nejrůznější potíže. Často také aktivně vyhledávají potřebná řešení sami, a proto je potřeba mít o nich dostupné informace na webu a sociálních sítích.
Své vystoupení Jan Valdman „okořenil“ postřehy z konference IBM Connect 2014, nastíněním globálních socio-ekonomických trendů (i tentokrát šlo o cloud, sociální média, informace a mobilitu), jejich charakteristikami a dopady. Nechyběl přehled produktů společnosti IBM Software, které se jednotlivými oblastmi zabývají, a představení nástrojů, které pomohou při výběru nejvhodnějšího řešení (IBM Software Product and Capabilities Navigator a IBM Software One).
Lukáš Opálecký (DNS) navázal s novinkami a trendy z konference Pulse 2014 (např. návrat IBM Software k otevřeným standardům nebo strategické spojení hardwaru a softwaru), informacemi o službě IBM Bluemix pro vývoj cloudových aplikací či posledními akvizicemi IBM Software (např. Claundant, společnosti poskytující databázová řešení jako službu, nebo Fiberlink, společnosti poskytující řešení pro správu mobilních zařízení).
Boris Šálek (z DNS) a Simona Karasová (z IBM Software) vyčerpávajícím způsobem představili partnerské programy včetně jejich rozdělení, aktuálních změn, partnerských úrovní či marží. Milan Pišťáček (IBM Software) a Olga Motlíková (DNS) hovořili o programech Managed Service Provider a závěr obstarali Jan Valdman a Lucie Cerhová (DNS) s novinkami z oblasti marketingu a partnerského portálu DNS BetterWay.
A protože nabyté vědomosti bylo potřeba nechat řádně vstřebat, byla pro všechny připravena možnost si na vlastní kůži vyzkoušet populární kanadský sport curling.