Kaspersky Lab se sešel s partnery „v boxech“
Na sedm desítek partnerů z regionu emerging markets (EM), tedy z východní a střední Evropy, Blízkého východu, Afriky a Latinské Ameriky, se na začátku června sešlo v improvizovaném „pit stopu“. Speciální pozornost věnovala Kaspersky Lab strategii v korporátních řešeních.
Kaspersky Lab partnerům, jako nedílné součásti mezinárodního obchodního týmu, věnuje velkou pozornost. Podporuje jejich lokální projekty a iniciativy a dává jim relativně velkou volnost v zavádění vlastních obchodních plánů. V kyjevském „pit stopu“ se diskuze zaměřila zejména na společné marketingové aktivity, nové projekty a nejmodernější technologie a služby.
V současné chvíli je Kaspersky Lab třetím největším prodejcem podnikových bezpečnostních řešení v makro-regionu EM. „Strategie na několik příštích let dále počítá s dynamickým růstem společnosti. Portfolio Kaspersky Lab se současným i potenciálním partnerům určitě vyplatí pozorně sledovat,“ uvedl Channel Manager Kaspersky Lab v České republice Jan Sekera.
Kaspersky Lab nabízí integrovanou podnikovou platformu bezpečnostních IT řešení Kaspersky Endpoint Security for Business ve čtyřech variantách – Core, Select, Advanced and Total.