ExaSoft s výrobci a prodejci
Přednášky si připravily společnosti Asus, Samsung (tiskárny), Canon (tiskárny a fototechnika) Batteryshop (alternativní akumulátory zejména do notebooků), Hewlett-Packard, Brother, Microsoft, Crono (Europea – výhradní distributor těchto mediatabletů). Kromě toho vystavovaly ještě společnosti Toshiba a 100Mega Distribution (sestavy HAL3000).
Výsledky ExaSoftu a jeho prodejců zhodnotil jeho výkonný ředitel Petr Schrom. Prodejcům prezentoval výsledky trhu od GfK, které čerpal z Reseller Magazinu. Sdělil jim, že je třeba se zaměřit na vysokomaržové komodity, v ceně neklesá překvapivě evergreen – stolní PC, ale ani multifunkce a mediatablety střední až vyšší kategorie, jako například Crono.
Zdůraznil, že Lenovu se podařilo prosadit PC typu all-in-one zejména v domácnostech, což je inspirativní pro každého prodejce. Pro srovnání uvedl průměrné marže na jednotlivých prodejnách a odměnil nejlepší prodejnu.
Nakonec představil marketingové aktivity ExaSoftu, jako například neadresné katalogy, podporu webu včetně zbožových vyhledávačů, billboardy A1 na sloupech, na košících Kauflandu, a také připravovanou velkoplošnou inzerci na štítech budov. Zmínil i bonusy pro zaměstnance v podobě telefonních Exatarifů nebo dálničních známek za polepení automobilu motivem ExaSoftu.
Ohledně samotného ExaSoftu Petr Schrom prohlásil, že je třeba neustále růst. Od nejbližších konkurentů ExaSoft nedělí příliš, avšak organicky růst i nadále o stovky procent už jen tak nepůjde, proto se zaměří na rozšíření aktivit do prostoru Čech a možné další akvizice.