Eset – hrdinové drží náskok

24. 9. 2013. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: DCD Publishing)
Eset na tradičním podzimním setkání s partnery, tentokrát pojatém ve stylu filmových hrdinů, prezentoval svoji vedoucí pozici na trhu. Přestože se trhu podle vyjádření Filipa Navrátila, obchodního ředitele Eset Software (tentokrát Batman), příliš dobře nedaří, Eset stále roste, byť mírně. Zejména díky partnerům, protože Eset žádné větší samostatné obchodní aktivity nevyvíjí. V SMB mají partneři přes 80 %.
Filmoví hrdinové – letošní tým Eset Software na SEP 2013

Jaroslav Fabián (alias pekelník), marketingový ředitel Eset Software, seznámil účastníky akce o tom, jak si společnost vede na trhu. Podle agentury IDC je Eset jedničkou s 38% podílem placených licencí, jedničkou na českém trhu ve firemním vyjádření, spontánní znalost značky je 30,5 %, podle agentury IPSOS je dále dovozená znalost u domácností 70 %, dovozená znalost značky u firem je 75 % a na B2B trhu 32 %. Ve 180 zemích světa je Eset prémiovou značkou.

Podíl nových licencí klesá, ale zase roste podíl prodloužených licencí, i díky e-mailingu Esetu, kterým svoje resellery upozorňuje na expiraci licencí u jejich koncových zákazníků. Prostor pro růst vidí Eset u prodeje do firem. Má tomu pomoci i Eset Technology Alliance – sdružení výrobců, kteří posilují bezpečnost. Například integrace s produkty společnosti DESlock+ pro šifrování. Eset společně s ní nabízí produktovou řadu pouze pro partnery Esetu.

Novým sloganem Esetu je Enjoy Safer Technology a zároveň s ním Eset uvádí novou tzv. corporate identity – loga a další, loga Eset Partner jsou v přípravě.

Úvodní přednáška následovaly čtyři bloky oddělených seminářů pod názvy Efektivní nástroje pro partnerský byznys, Eset – síla pozitivní značky, Nové produkty pro domácnost (včetně nových krabic, lépe rozlišených a viditelných mezi ostatními produkty), Výběr vhodného řešení – jde to i bez antiviru? (Samozřejmě, že bez antiviru je to harakiri, zejména s Androidem.)

Obchodní část následoval krátký odpočinek, a pak už jen adrenalin pro ty, kteří se odvážili – bungee jumping, zachraňování z Brněnské přehrady (téměř výlučně krásných hostesek) a další. Kdo se na pády a máčení ve studené vodě necítil, mohl zvolit hotelový wellness. Večer nechyběla další soutěž, ohňostroj a závěrečná diskotéka téměř do rána.

Obrazová galerie:
Štítky: 
Eset