eD EXPO 2018: Robotizace, 800 účastníků a 61 značek
Konferenci zahájil marketingový ředitel eD system Daniel Vondráček a celým dnem provázela moderátorka Gabriela Partyšová. Ta zároveň upozorňovala na zajímavé produkty i aktivity na stáncích jednotlivých značek. LYNX si například připravil nové designové herní počítače Challenger a Grunex 2018 RGB Plus, Xiaomi nejnovější chytré telefony i doplňky pro chytrou domácnost a nechyběly ani herní produkty značek, jako jsou HP nebo Samsung.
„Na akci se také představily designové chytré telefony Meizu, což je značka, pro kterou máme nově oficiální zastoupení pro Česko i Slovensko,“ uvedl marketingový ředitel eD system Daniel Vondráček. Z novinek v portfoliu distributor také připomněl exkluzivní distribuci Sharp, a to nejen v segmentu tiskáren, ale i velkoformátových displejů a řešení smart signage.
Zatímco si u stánků účastníci prohlíželi produkty 61 značek z celého světa a jejich nové produktové portfolio, ve třech sálech probíhal tradiční sled odborných přednášek. Mezi nimi byla například i prezentace služby eD Market o tom, jak efektivně prodávat v onlinu.
„Téma akce jsme doplnili tanečním vystoupením robotického electro boogie a speciální přednáškou s názvem Roboti s umělou kůží: bezpeční a šikovní spolupracovníci. Té se ujal odborník na robotiku Matěj Hoffmann z ČVUT,“dodala organizátorka akcí eD system Martina Brauner.
V průběhu dne dále probíhalo hlasování o nejlepší stánek a přednášku, které nakonec v obou kategoriích vyhrála značka Epson. Všichni hlasující navíc měli možnost zapojit se do závěrečné tomboly.
Formálnější část akce vystřídala večerní VIP party v industriálním prostoru pražské Pragovky, kde hosty vítal humanoidní robot Pepper, se kterým se následně mohli vyfotit také v tematickém fotokoutku společnosti Canon. Zábavu mimo jiné také rozproudilo taneční vystoupení s následným tanečním workshopem i velmi kontaktní vystoupení zpěvačky Dary Rolins.