Dell připravil pro partnery den plný informací, zábavy a vína
Na setkání byli návštěvníci seznámeni s novinkami ohledně partnerského programu, dozvěděli se zajímavosti o produktovém portfoliu a informace o dalším směrování Dellu.
Setkání ve vinařství U Kapličky zahájily 21. května workshopy. Pro návštěvníky bylo připraveno 13 stanovišť, na kterých je čekaly informace a erudovaný výklad týkající se prezentovaných produktů. Za každou návštěvu si mohl každý nechat vystavit razítko do speciální karty a kdo nasbíral všechna byl odměněn dárkem. Část s workshopy ukončil oběd, který se podával v rozlehlých prostorách restaurace a jejích sklepeních.
Blok přednášek zahájil Stanislav Hájek, country marketing manager společnosti Dell, který hovořil o úrovních partnerského programu a novém osobním motivačním programu PartnerAdvantage.
Poté se o aktuálním portfoliu Dellu rozmluvil Petr Zajíček, client solution marketing manager, který nabídl průřez produkty, připomněl, že nejrychleji rostoucí byznys Dellu přichází od partnerů a mezi milníky, které zasáhnou v dohledné době svět IT nezapomněl zmínit nástup Windows 10 a uvedení nové architektury procesorů Intel nazvané Skylake. Ve výhledu na nadcházející období Zajíček ukázal, jaké klíčové produkty Dell uvede – na trh se ve třetím čtvrtletí letošní roku chystá nový Optiplex, Precision NT/DT, Latitude, Inspiron i Vostro. Petr Zajíček odkryl některé detaily, prozradil například, že se Precision Tower 7910 dočká vodního chlazení, ukázal změnu designu týkající se mnohých modelů a prostor dostaly také monitory Dell, v nichž je Dell jedničkou na trhu a aktuální hit, kterým je ultrabook XPS 13 – 13“ QHD+ mašinka v 11“ šasi.
Ondřej Bačina, enterprise solutions marketing manager, se věnoval Future Ready IT, které si žádá konvergovaná a softwarově definovaná řešení. Následně představil novou řadu síťových prvků Dell Networking X-Series a celé end-to-end řešení Dellu. Návštěvníkům ukázal ve své přednášce také historické okénko a přítomní se mohli pokochat pohledem na server Poweredge 4200, který nepřetržitě fungoval u zákazníka 15 let od roku 1997 a je dokladem, že letošních 20 let značky Dell PowerEdge má své opodstatnění.
Po přednáškách byly připravené venkovní aktivity, hosté si mohli zastřílet z brokovnice na keramické holuby, nebo se prohnat okolo vinic na čtyřkolkách.
Večerní program zahájil bohatý raut, po kterém vystoupil a promluvil generální ředitel Dellu Jiří Kysela, který poděkoval hostům i všem zúčastněným z Dellu. Poté večer pokračoval v dobré náladě, kterou podporovala živá hudba a doplňovala taneční vystoupení, do tance se následně zapojila většina zúčastněných. Hosty bavilo také vystoupení mladé freestyle rapperky a za doprovodu instruktorů měli příležitost natrénovat tanec z videoklipu Willa Smithe.
Video z akce najdete zde.